تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799045910




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مشارکت 35 درصدی دانشگاه آزاد در سرمایه گذاری شرکت های دانش بنیان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی: مشارکت 35 درصدی دانشگاه آزاد در سرمایه گذاری شرکت های دانش بنیان خبرگزاری پانا:معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی از مشارکت 35 درصدی دانشگاه آزاد در سرمایه گذاری شرکت های دانش بنیان خبرداد.
۱۳۹۴ سه شنبه ۷ مهر ساعت 20:53

خبرگزاری پانا+


به گزارش خبر گزاری پانا ، ابراهیم واشقانی فراهانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران در تبریز اظهار داشت:سالانه دو گردهمایی را برای معاونان پژوهش برگزار می کنیم که محور اصلی آن تدوین برنامه راهبردی پژوهش و دانشگاه است که قبلا ابلاغ شده و استان ها موظف هستند با توجه به توانمندی واحدها در چارچوب آن، برنامه جامع استان را تدوین کنند. دکتر واشقانی با اشاره به تأسیس پژوهشگاه دانشگاه آزاد اسلامی افزود:در حال تدوین برنامه ششم دانشگاه هستیم و پیگیری اجرای سیاست های ابلاغ شده توسط رئیس هیات موسس ،ریاست دانشگاه و هیات امناهستیم که اساس تاسیس پژوهشگاه دانشگاه آزاد اسلامی و تعیین جایگاه استان ها در راه اندازی این پژوهشگاه وسامانه آزمایشگاه همکار(ساها)از اهم اقدامات خواهد بود. معاون پژوهش وفناوری دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به اینکه گسترش بی ضابطه تحصیلات تکمیلی سیاست دانشگاه آزاد اسلامی نیست اعلام کرد: گسترش بی ضابطه تحصیلات تکمیلی سیاست دانشگاه آزاداسلامی نبوده و با رعایت قوانین به گسترش تحصیلات تکمیلی می پردازیم زیرا شعار ما در دانشگاه آزاد اسلامی بالا بردن کیفیت است وباتوجه به اینکه دانشگاه آزاد اسلامی بر اساس شهریه های دانشجویان اداره می شود باید جذب دانشجو به میزانی باشد که اقتصادی بودن دوره ها را تامین کند. دکتر واشقانی تأکید کرد: میزان هزینه پژوهشی در سال93 از 6 درصد به 8 درصد وامسال نیز به 10 درصد افزایش یافته است ولی مشکل در کمبود اعتبارات نیست بلکه بایدبا مدیریت صحیح، بودجه را با برنامه ریزی دقیق و هدفمند هزینه کنیم. معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: یکی از بخش هایی که ما هزینه می کنیم طرح تحقیقاتی است و اعضای هیات علمی بدون داشتن طرح تحقیقاتی نمی توانند تحقیقی ارائه دهند و کارهای پژوهشی باید ماموریت گرا و مسئله محور بوده و بر کارهای پژوهشی اصیل تمرکز داشته باشند. وی افزود: باتوجه به این که رویکرد جهانی پیگیری موضوعات از طریق پژوهش است وآموزش صرف نیست و ریاست عالیه دانشگاه نیز رشته های بین رشته ای رامورد تاکید دارد ، با راه اندازی پژوهشگاه ها، از طریق تعیین و نوشتن برنامه های جدید بر اساس رخدادهای بین المللی، در آینده نزدیک برنامه آموزشی میان رشته های جدید تدوین می شود. وی با اشاره به اینکه تا 35 درصد در سرمایه گذاری شرکت های دانش بنیان مشارکت داریم گفت: باوجود 77 مرکز رشد و 500 واحد فناور دردانشگاه آزاد اسلامی در تلاشیم تعداد مراکز رشد را به 150 واحد و واحدهای فناور را به 800 واحد برسانیم. وی در پایان گفت: با بیان اینکه 107 درصد حق الزحمه اساتید راهنما را برای جذب اساتید و ایجاد انگیزه در ایشان افزایش داده ایم، و قرار بر این است تا سال 96 سالانه 5 هزار هیات علمی جدید با مرتبه استادیار به بالا جذب کنیم اما از نظر اجرا به دلیل طولانی بودن فرایند گزینش و جذب هنوز به این هدف دست نیافته ایم. جلسه مصاحبه مطبوعاتی دکتر ابراهیم واشقانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی به همت اداره كل روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی تبریز ظهر امروز هفتم مهرماه سال جاری در سالن شمس دانشگاه آزاد اسلامی تبریز برگزارشد.      













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن