تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820770947




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره‌برداری از برخی اماكن تاریخی شهركرد به شهرداری واگذار می‌شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری: بهره‌برداری از برخی اماكن تاریخی شهركرد به شهرداری واگذار می‌شود خبرگزاری پانا:معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: احیاء، مرمت، حفاظت و بهره‌برداری از برخی اماكن تاریخی مركز استان، به شهرداری شهركرد واگذار می‌شود.
۱۳۹۴ سه شنبه ۷ مهر ساعت 17:54

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار پانا،خدابخش مرادی در انجمن میراث فرهنگی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان، باید نسبت به شناسایی اماكن تاریخی قابل واگذاری به شهرداری شهركرد در كوتاه‌ترین زمان ممكن اقدامات لازم را انجام دهد.
وی تأكید كرد: سپردن اختیار احیاء، مرمت، حفاظت و بهره‌برداری از برخی اماكن تاریخی مركز چهارمحال و بختیاری، به شهرداری شهركرد، باید براساس ضوابط و معیارهای قانونی میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری صورت گیرد.
مرادی افزود: تدوین برنامه‌ای خاص برای مدیریت فضاهای حریم بناهای تاریخی چهارمحال و بختیاری باید در دستور كار اداره كل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قرار داده شود.
وی تصریح كرد: چهارمحال و بختیاری، توانایی‌ها و استعدادهای فراوانی در زمینه توسعه زیرساخت‌های مربوط به اكوتوریسم، توریسم فرهنگی، توریسم تاریخی و توریسم مذهبی دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار چهارمحال و بختیاری بیان داشت: فلسفه وجودی انجمن‎های میراث فرهنگی، مشاركت بین بخشی، با هدف حفاظت از آثار تاریخی است.
وی اضافه كرد: اكنون افزون‌بر دو هزار تشكیل مردم نهاد در چهارمحال و بختیاری فعالند كه از این تعداد، ۶۰۰ تشكل در بخش‌های مختلف حفاظت از منابع طبیعی، محیط زیست و غیره فعالیت دارند.
مرادی عنوان داشت: این در حالیست كه هنوزف هیچ تشكل مردم نهادی در حوزه حفاظت از میراث فرهنگی در چهارمحال و بختیاری فعال نشده است.
وی اظهار كرد: در حفاظت از میراث فرهنگی، استفاده از توان بالای نیروهای مردمی اهمیت ویژه‌ای دارد.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 28]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن