تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816158908




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لزوم همگاني کردن آموزش‌هاي امداد و نجات


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۱۱ب.ظ)
لزوم همگاني کردن آموزش‌هاي امداد و نجات موج - خرم آباد - شهردار خرم آباد برلزوم همگاني کردن آموزش‌هاي امداد و نجات در بين کارکنان تاکيد کرد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، يحيي عيدي بيرانوند عصر امروز در همايش گراميداشت روز آتش‌نشان که در سالن جلسات هلال‌احمر لرستان برگزار شد، اظهار داشت: امروز جايگاه آتش‌نشاني و خدمات ايمني، جايگاهي بسيار مهم و با ارزشي است که بايد در اين عرصه، روز به روز بر دانش ما افزوده شود.
وي افزود: امروز به‌ واسطه پيشرفت‌هايي که در همه عرصه‌ها و تجهيزات ايجاد شده، بايد ما توانايي اين را داشته‌اشيم که خود را با دانش نوين و امکانات و تجهيزات جديد وفق دهيم، بنا بر اين لازم است که اطلاعات همه همکاران در بخش آتش‌نشاني به‌روز باشد، چون برخي از تغييرات ناشي از پيشرفت علوم، آمادگي‌ و اقدامات جديدي را مي‌طلبد.
شهردار خرم‌آباد با بيان اينکه انتظار مي‌رود مجموعه افرادي که در حوزه آتش‌نشاني فعاليت دارند، خود را به انواع آموزش‌ها تجهيز کنند، عنوان کرد: آتش‌نشاني شغلي پرتنش، استرس‌زا و طاقت‌فرساست، اين افراد هرلحظه در تمام طول شبانه‌روز آماده‌باش هستند که در صوت وقوع حادثه، به‌ موقع در صحنه حاضر شده و به مهار آن بپردازند.
وي با اشاره به لزوم توجه به افرادي که در شغل‌ آتش‌نشاني خدمت مي‌کنند، بيان کرد: شهرداري خرم‌آباد منابع مالي اندکي دارد و خدمات کمتري را نيز نسبت به ساير شهرها به کارکنان خود ارائه مي‌دهد، اما باوجود کمبود تجهيزات و امکاناتي که در اختياردارند و حق‌الزحمه کمي که دريافت مي‎کنند، با تلاش مضاعف، ايثارگري و کم‌توقعي نگذاشتند که در بحث آتش‌نشاني براي مردم نارضايتي‌هايي ايجاد شود.
عيدي بيرانوند بابيان اينکه بودجه و امکانات شهرداري خرم‌آباد يک‌سوم شهرهاي هم‌جوار هم نيست، خاطرنشان کرد: بودجه شهرداري همدان که در همسايگي ما قرار دارد، 900 ميليارد تومان است، ولي بودجه کل شهرداري‌هاي استان لرستان فقط 300 ميليارد تومان است که اين کمبود منابع سبب شده که خدمات ضعيف‌تري به مردم و همکاران ما در شهرداري ارائه شود.
وي تصريح کرد: آتش‌نشاني شهرداري خرم‌آباد، به‌عنوان آتش‌نشاني مادر، تمام استان لرستان را پوشش مي‌دهد و هرگاه لازم باشد، نيروها و خدمات اين شهرداري به تمام شهرستان‌هاي استان اعزام مي‌شوند.
شهردار خرم‌آباد با اشاره به لزوم همگاني کردن آموزش‌هاي مربوط به امداد و نجات، گفت: مديرعامل جديد آتش‌نشاني و خدمات ايمني شهرداري، اهميت زيادي به بحث آموزش پرسنل داده‌اند و انتظار مي‌رود که اين آموزش همگاني شود و در تمام سطح جامعه فراگير شود.
وي افزود: لازم است که تدابيري اتخاذ شود که همه پرسنل شهرداري، نه‌فقط نيروهاي آتش‌نشان، در زمينهٔ امداد و نجات و عمليات مربوط به اطفاي حريق آموزش‌هاي اوليه را بگذرانند، تا در شرايط بحراني و کمبود نيرو، از تمام ظرفيت شهرداري براي مهار حوادث استفاده شود.
عيدي بيرانوند بابيان اينکه دامنه آموزش‌هاي مربوط به امداد و نجات و مهار آتش به مدارس نيز کشيده شود، اظهار داشت: گاهي با يک سري اقدامات اوليه، يک بحران مديريت مي‌شود؛ بايد همه دانش‌آموزان، کودکان و نوجوانان ما بدانند که چگونه در زمان وقوع حادثه، به همنوع خود کمک کنند؛ حتي زنان شاغل و خانه‌دار و خبرنگاران نيز بايد اين آموزش‌هاي اوليه را طي کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن