تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 11 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):من مأمورم كه صدقه (و زكات) را از ثروتمندانتان بگيرم و به فقرايتان بدهم.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813579676




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رونمایی از 25 اثر تازه منتشر شده دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب تبریز


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: رونمایی از 25 اثر تازه منتشر شده دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب تبریز
جانشین فرمانده سپاه عاشورا از رونمایی 25 اثر تازه منتشر شده دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب دفاع مقدس تبریز خبر داد.


سرهنگ علی قادری  در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به فرمایشات رهبری که یکی از تهدیدهای مهم جامعه را از بعد فرهنگی دانستند، نمایشگاه کتاب به عنوان رزمایش و عملیات فرهنگی است و سپاه وظیفه خود می‌داند در این جبهه نیز حضور فعال داشته باشد.
وی اضافه کرد: سومین نمایشگاه دفاع مقدس با تدابیر فرماندهی کل سپاه و با همکاری‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، در کنار نمایشگاه کتاب در سالن شهریار برگزار می‌شود که پیش از این در شهرهایی مثل مشهد، شیراز، اصفهان و تهران برگزار شده است. قادری اعلام کرد: 130 غرفه نمایشگاه کتاب تبریز برای کتب دفاع مقدس دایر شده و 10 غرفه جانبی با موضوعات جانبی دفاع مقدس دایر خواهد بود. جانشین فرمانده سپاه عاشورا با بیان اینکه تعدادی از انتشارات کشوری در قالب نمایشگاه کتاب استانی عرضه می‌شوند، افزود: علاوه بر تخفیف نمایشگاه و ناشران، کتب دفاع مقدس 20 درصد تخفیف ویژه‌ای خواهند داشت و شامل 40 تا 50 درصد تخفیفات خواهند شد. وی یادآور شد: در سالن شهریار غرفه‌ای دایر خواهد بود که به ارائه چندین کتاب فاخر دفاع مقدس که به تقریظ مقام معظم رهبری رسیده‌اند، خواهد پرداخت. قادری با بیان اینکه 25 اثر تازه منتشر شده دفاع مقدس در این نمایشگاه با حضور نویسندگان آنها رونمایی می‌شود، ادامه داد: 3 غرفه برتر و 3 کتاب پرفروش دفاع مقدس مورد تجلیل قرار می‌گیرند. جانشین فرمانده سپاه عاشورا اظهار داشت: از دفاع مقدس سه دهه می‌گذرد و ورود به این عرصه بحث جدیدی است و نیاز به حمایت دارد، بر این اساس از ناشران کتب دفاع مقدس هزینه‌ای اخذ نخواهد شد. جانشین فرمانده سپاه عاشورا گفت: دفاع مقدس یکی از ارزش‌های ماندگار انقلاب اسلامی بوده و با اهمیت‌ترین موضوع بعد از انقلاب به شمار می‌رود؛ بر این اساس یکی از ماموریت‌های سپاه عاشورا ترویج ارزش‌ها و فرهنگ دفاع مقدس است.




تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۴:۳۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن