تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):من وصىّ آخرين‏ ام، به وسيله من بلا از خانواده و شيعيانم دفع مى ‏شود
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812879468




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گردهمایی مدیران آزمایشگاههای غذا و داروی کشور در رشت گشایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: گردهمایی مدیران آزمایشگاههای غذا و داروی کشور در رشت گشایش یافت خبرگزاری پانا:یازدهمین گردهمایی مدیران آزمایشگاههای غذا و داروی کشور روز سه شنبه در هتل کادوس رشت گشایش یافت.
۱۳۹۴ سه شنبه ۷ مهر ساعت 13:51

خبرگزاری پانا+دارو

به گزارش خبرگزاری پانا،دبیر اجرایی این گردهمایی و مدیر آزمایشگاه و کنترل غذا و داروی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان گیلان گفت : در این گردهمایی معاونت های غذا و دارو و مدیران آزمایشگاه های کنترل غذا و داروی سراسر کشور شرکت دارند.
فرید خلیلی افزود : سیاست گذاری در راستای اهداف سازمان غذا و دارو ، بیان برنامه های سامانه جامع آزمایشگاه های سازمان غذا و دارو و برنامه های عملیاتی کلان استانی آزمایشگاه های مرجع غذا و دارو در سال 94 از اهداف برگزاری این گردهمایی است.
وی اظهار داشت : در این گردهمایی سخنرانی هایی در رابطه با نحوه پیاده سازی طرح کشوری آلاینده ها و تقلب های مواد غذایی در کشور، روش های نوین کنترل فرآورده های پروئینی و برنامه های عملیاتی چهارساله اعتبار بخشی روش ها ارایه می شود.
خلیلی با بیان این که در این گردهمایی هشت کارگاه برای شرکت کنندگان برگزار می شود، تصریح کرد : طرح کلان آلاینده ها و تقلب های مواد غذایی و آشامیدنی ، فرآیندهای استقرار سیستم یکچارچه مدیریت آزمایشگاهی (Lims) در آزمایشگاه های غذا و دارو و برنامه های استقرار تست های سریع در آزمایشگاهها و سطح عرضه از عناوین این کارگاه ها است.
وی بیان کرد : بررسی چالش ها و برنامه های راه اندازی آزمایشگاههای دارو در معاونت های غذا و دارو در سال 95 - 94 ، تعیین و گروه بندی آزمون ها بر اساس شاخص های ایمنی، نحوه ارزیابی و رتبه بندی آزمایشگاههای کارخانجات تولیدی ، روش های جدید کنترل فرآورده های آرایشی و بهداشتی و چالش های واگذاری صدور مجوزهای آزمایشگاههای غیردولتی و نحوه کسب تاییدیه GLP از دیگر عناوین این کارگاه ها است.
رییس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان گیلان نیز با بیان این که معاونت غذا و دارو از معاونت های حیاتی و مهم است، گفت : دارو و غذا به حیات و زندگی افراد و بیماران ارتباط دارد.
انوش برزیگر با مهم دانستن نظارت بر غذا و دارو افزود : نظارت بر دارو در داروخانه ها به لحاظ تاریخ و قیمت بسیار مهم است و تشریح نحوه توزیع استفاده از داروها توسط دست اندرکاران داروخانه ها بایستی مورد توجه قرار گیرد.
وی در ادامه طرح تحول نظام سلامت را از کارهای مهم و ارزشمند دولت تدبیر و امید عنوان و اظهار کرد : در مدت اجرای این طرح کارهای بزرگی در کشور و استان گیلان انجام گرفته که رضایتمندی مردم را موجب شده است.
وی با بیان توجه خاص به امر آموزش و درمان در اجرای طرح طرح تحول نظام سلامت یادآور شد : طی 12 ماه در گیلان شش بیمارستان افتتاح و به بهره برداری رسیده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن