تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، شمشير بُرَّنده اى است بر ضد اهل باطل.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821050833




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نيازي به حضور نمايشي مسوولان در روزهاي پر گرد و غبار خوزستان نداريم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۲۱ب.ظ)
حسيني در نطق ميان‌دستور: نيازي به حضور نمايشي مسوولان در روزهاي پر گرد و غبار خوزستان نداريم موج-نماينده مردم اهواز در مجلس گفت: نمايندگان خواستار اقدام عملي از دولت در بحث گرد و غبار هستند و ما نيازي به حضور نمايشي مسوولان در روزهاي پرگرد و غبار در استان نداريم.
به گزارش خبرگزاري موج،‌ سيدشريف حسيني در نطق ميان‌دستور خود در جلسه علني امروز مجلس (7مهر 94) گفت: دفاع مقدس مقوله‌اي منحصر به فرد است. آن سال‌ها که بر اين سامان گذشت پله‌هاي عروج مردان خدا بود و انقلاب ما زيباترين مقاومت‌هاي تاريخ را به نمايش گذاشت. خاکريزها، سنگرها، شهادت‌ها، جانبازي‌ها و رشادت‌ها اثبات‌گر عزم و اراده ملتي بود که به مفهوم خواستن و توانستن بعدي عملي بخشيده بودند.
وي با بيان اين که نام دفاع مقدس با خوزستان گره خورده است، افزود: نمي‌توان هفته دفاع مقدس را ياد کرد و خوزستان را به فراموشي سپرد. استاني که در خيابان‌هايش طراوت، شادي و عشق جاري بود امروز خسته است.
نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي اظهار داشت: خوزستان سرزمين نفت و گاز، سدهاي بزرگ، نيشکر و صنايع جانبي، فولاد و آهن و سرزمين کشاورزي است اما امروز در خيابان‌هايش بيکاري پرسه مي‌زند اما مانده‌ام که آيا صداي اين تريبون به اندازه کافي رسانه‌اي است يا گوش دولتيان به اين پژواک‌ها عادت کرده است. اميدوارم اين صداها به گوش آن‌ها که مسوول و موظف به رفع محروميت هستند، برسد.
حسيني با اشاره به انتقال آب از سرشاخه‌هاي کارون به فلات مرکزي ايران خاطرنشان کرد: واقعيت اين است که يک ميليارد و 400 ميليون مترمکعب تاکنون آب به فلات مرکزي ايران منتقل شده و اين آب به استان‌هايي منتقل شده که علي‌رغم داعيه نداشتن آب شرب 3 هزار هکتار زمين‌هاي آن به کاشت برنج اختصاص داده شده و يا اينکه در جاي ديگر به صنعت بالادست و بزرگ اين مناطق از آب‌هاي تجديد شونده استفاده مي‌کند در حالي که بخشنامه شده بايد از آب‌هاي بازيافتي استفاده کند.
وي افزود: شرايط موجود در استان خوزستان شرايط حادي است که اين شرايط نيازمند اصلاح است و مسوولان بايد به استان‌هايي که کشاورزي مهم‌ترين موضوع آن‌هاست نگاه ويژه‌ داشته باشند.
نماينده مردم اهواز در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به مشکلات استان خوزستان در ارتباط با موضوع گرد و غبارها اظهار داشت: مردم خوزستان 13 سال است که با مشکل گرد و غبار در استان مواجه‌اند. تا کي بايد اين مشکل براي مردم اين استان وجود داشته باشد. نيازي به حضور نمايشي مسوولان در روزهاي پر گرد و غبار نداريم. نمايندگان خواستار اقدام عملي از دولت در اين زمينه هستند.
حسيني در پايان با اشاره به ساير مشکلات حوزه انتخابيه خود از مسوولان خواستار رسيدگي به اين مشکلات و حل آن‌ها شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 10]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن