تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):کسی که برای جلب رضایت و خوشنودی مردم ، موجب خشم و غضب خداوند شود، خداوند او را ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821232729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پوتین برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری روسیه اعلام آمادگی کرد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: پوتین برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری روسیه اعلام آمادگی کرد
«ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه برای شرکت در دوره آینده انتخابات ریاست جمهوری روسیه به طور مشروط اعلام آمادگی کرد.
آفتاب : به گزارش ایرنا، پوتین در نیویورک در پاسخ به پرسش یک خبرنگار آمریکایی که تا چه زمانی می خواهید بر سر قدرت بمانید؟ گفت: قصد ندارم اصول مربوط به دوره ریاست جمهوری در قانون اساسی روسیه را نقض کنم.

پوتین که سومین دوره ریاست جمهوری خود را پس از پایان یک دوره مسئولیت «دیمیتری مدودیف» سپری می کند، افزود: این که چه مدت ریاست جمهوری من طول بکشد به دو عامل بستگی خواهد داشت.

رییس جمهوری روسیه اضافه کرد: بدون شک اصولی در قانون اساسی روسیه در مورد ریاست جمهوری تعیین شده است که آن را نقض نخواهم کرد.

پوتین گفت: این موضوع به اوضاع روسیه و جهان و نیز روحیه من بستگی خواهد داشت.
بر اساس قانون اساسی روسیه، یک فرد می تواند دو دوره متوالی رئیس جمهوری این کشور باشد. بر این اساس، پوتین می تواند در انتخابات ریاست جمهوری سال 2018 هم نامزد شود.

رئیس جمهوری روسیه در پاسخ به این سوال خبرنگار آمریکایی که "می خواهد روسیه را پس از پایان دوره ریاست جمهوری خود چگونه ببیند؟" گفت: روسیه باید کشوری قدرتمند با اقتصادی پایدار و ساختار اجتماعی و سیاسی مطلوب و نسبت به تحولات داخلی و پیرامونی انعطاف پذیر باشد.
وی ادامه داد: روسیه باید توانمندی دفاع از منافع خود را داشته باشد و بتواند بر فرآیندهایی که برای این کشور اهمیت دارد تاثیر بگذارد.

ولادیمیر پوتین از 31 دسامبر 1999 به مدت دو دوره چهار ساله رئیس جمهوری روسیه بود و پس از آن به مدت چهار سال تا 2012 و طی دوره ریاست جمهوری مدودیف، نخست وزیر این کشور شد.
پوتین از آغاز دوره سوم ریاست جمهوری خود (مارس 2012)، مدودیف را به عنوان نخست وزیر روسیه منصوب کرد و مطابق قانون اساسی نیز می تواند براساس اصلاحات انجام شده یک دوره دیگر شش ساله، در انتخابات ریاست جمهوری این کشور شرکت کند.



تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن