تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):بار خدايا براى تو روزه گرفتيم و با روزى تو افطار مى كنيم پس آن را از ما بپذير، تشنگى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814725553




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بي‌لياقتي حکام سعودي؛ دليل وقوع حادثه منا/رژيم سعودي به‌جاي مهمان‌‌نوازي از حجاج، آن‎ها را به کام مرگ فرستاد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۳۵ق.ظ)
استاندار لرستان: بي‌لياقتي حکام سعودي؛ دليل وقوع حادثه منا/رژيم سعودي به‌جاي مهمان‌‌نوازي از حجاج، آن‎ها را به کام مرگ فرستاد موج - خرم‌آباد - استاندار لرستان گفت: حادثه منا ناشي از بي‌لياقتي و بي‌کفايتي رژيم آل‌سعود بود که منجر به کشته شدن تعداد زيادي از حجاج شد که به‌جاي تدبير براي مهمان‌نوازي، پول و اعتبارات خود را در اختيار داعش و رژيم صهيونيستي قرار مي‌دهند و سبب وقوع اين حادثه شد.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، هوشنگ بازوند، استاندار لرستان، صبح امروز، هفتم مهر در کميته ويژه تعيين و تکليف مفقودين و جانبازان حادثه منا، ضمن تسليت حادثه منا، گفت: اين جلسه اولين کميته ويژه در رابطه با ورود پيکر جان‌باختگان حادثه منا است.
وي افزود: حادثه منا ناشي از بي‌لياقتي و بي‌کفايتي رژيم آل‌سعود بود که منجر به کشته شدن تعداد زيادي از حجاج شد که به‌ جاي تدبير براي مهمان‌نوازي، پول و اعتبارات خود را در اختيار داعش و رژيم صهيونيستي قرار مي‌دهند و سبب وقوع اين حادثه شد.
استاندار لرستان بيان کرد: مسووليت انتقال اجساد جان‌باختگان حادثه منا از فرودگاه با آمبولانس، به‌ عهده هلال احمر است و نمايندگاني از حج زيارت، استانداري نيز در اين برنامه شرکت دارند.
وي عنوان کرد: استقبال رسمي از پيکر مطهر جان‌باختگان حادثه منا در شهرستان بروجرد است و هماهنگ کننده اين موضوع در جهت بحث ترافيکي به‌عهده فرمانداري بروجرد است.
بازوند گفت: مسووليت تشييع پيکر اين جانباختگان در شهرستان‌ها با فرمانداران است و هماهنگي چگونگي دفن در گلزار شهدا نيز برعهده بنياد شهيد است و صدا و سيما نيز در پوشش و انعکاس اين اخبار تلاش خواهد کرد.
وي عنوان کرد: پيگيري حق و حقوق جان‌باختگان رسماً به عهده وزارت امور خارجه است ولي ما به‌ دليل اين‌که نمايندگي نداريم به‌ عهده سازمان حج و زيارت استان است که پيگير اين موضوع باشند.
استاندار لرستان اظهار کرد: بعد از تشييع پيکر مطهر جان‌باختگان لرستاني در حادثه منا و خاکسپاري يک مراسم کلي در مرکز استان برگزار مي‌شود و بيمه را نيز مکلف مي‌کنيم در بدو ورود علي‌الحساب مبلغي را به خانواده جان‌باختگان بدهند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن