تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815365188




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

از حقوق جان‌باختگان منا در مجامع بين‌المللي دفاع شود


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۳۱ق.ظ)
نماينده ولي‎فقيه در لرستان: از حقوق جان‌باختگان منا در مجامع بين‌المللي دفاع شود موج - خرم‌آباد - نماينده ولي‎فقيه در لرستان گفت: بايد از حقوق جان‌باختگان حادثه منا در مجامع بين‌المللي دفاع شود تا درس عبرتي باشد که اين مسائل دوباره تکرار نشود.
به گزارش خبرگزاري موج از خرم‌آباد، حجت‌الاسلام والمسلمين سيداحمد ميرعمادي، نماينده ولي‌فقيه در استان و امام جمعه خرم‌آباد، صبح امروز، هفتم مهر، در کميته ويژه تعيين و تکليف مفقودين و جانبازان حادثه منا، ضمن تسليت حادثه منا به مردم ايران؛ به‌ويژه لرستان، گفت: آمار تلفات لرستان آمار بالايي است و آن‌چه در حادثه منا اتفاق افتاد حادثه‌اي بوده که در طول تاريخ اسلام بي‌سابقه بوده است.
وي افزود: رژيم آل‌سعود به وظيفه انساني خود عمل نکرده چه رسد به وظيفه اسلامي و مهمانداري. اين اتفاق از لحاظ آمار جان‌باختگان بي‌سابقه بوده و سهل‌انگاري ماموران و حکام آل‌سعود در رسيدگي به مجروحان قلب مسلمان جهان را جريحه‌دار کرده است.
امام‌جمعه خرم‌آباد با اشاره به اين‌که اين حادثه نيازمند بررسي بيشتر است، بيان کرد: برنامه‌هاي تشييع و مراسم جان‌باختگان بايد باشکوه برگزار شود و نماد يک نوع همدلي عمومي و التيامي براي خانواده آن‌ها باشد.
وي با اشاره به اين‌که تکريم خانواده‌هاي جان‌باختگان منا نيز توسط مسوولان و صدا و سيما انجام شود، عنوان کرد: اين حجاج اگر زنده بازمي‌گشتند نيازمند استقبال رسمي بودند که با وجود اين نيز در شهر بروجرد که محل ورود آن‌ها است بايد استقبال رسمي انجام شود و در شهرستان‌ها نيز همين‌گونه باشد.
ميرعمادي با بيان اين‌که پيگيري حقوق و مطالبات زائران جان‌باخته منا نيز از نکات مهم ديگر است، تصريح کرد: به احتمال قوي شکايتي از سوي ايران براي پيگيري مطالبات انجام مي‌شود و در استان نيز بايد فردي پيگير مطالبات اين خانواده‌ها باشد و از حقوق جان‌باختگان در مجامع بين‌المللي دفاع شود تا درس عبرتي باشد که اين مسائل دوباره تکرار نشود.
وي اظهار کرد: همان‌طور که مقام معظم رهبري فرمودند هيچ لحظه‌اي نيست که انسان از غم حادثه منا غافل شود و هر چه فکر انسان فکر مي‌کند بر خباثت و قساوت قلب حاکمان آل‌سعود پي مي‌برد و ثابت شده حاکمان آل‌سعود افراد بي‌تجربه، خام و ناداني هستند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن