تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار خدا اندیشیدن است
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814714333




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

در آموزش‌هاي زيست‌محيطي کودکان سرمايه‌گذاري مي‌کنيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۱۴ق.ظ)
در آموزش‌هاي زيست‌محيطي کودکان سرمايه‌گذاري مي‌کنيم موج - معاون رئيس‌جمهور و رئيس سازمان حفاظت از محيط زيست در آستانهٔ هفتهٔ ملي کودک، از سرمايه‌گذاري‌هاي اين سازمان در بخش آموزش‌هاي زيست‌محيطي به کودکان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، ابتکار اظهار کرد: سازمان محيط زيست در جهت سرمايه‌گذاري‌هاي دولت در بخش کودکان، اهداف خود در اين بخش را بر امر آموزش متمرکز و در همين زمينه در حوزهٔ محيط زيست و انرژي، اين سازمان همکاري‌هايي را با آموزش و پرورش آغاز کرده است.
ابتکار ضمن ابراز اميدواري نسبت به طرح مدارس جامع محيط‌ زيستي که به‌ زودي فعاليت شان آغاز مي‌شود، به تأثير سازمان‌هاي مردم‌نهاد اشاره کرد و ادامه داد: با توجه به تأثير فعاليت و همکاري با اين نهادها، سازمان محيط زيست همکاري با ورزشکاران، هنرمندان و فعالان عرصهٔ تجسمي کودکان را نيز در دستور کار خود قرار داده است.
او در پاسخ به اين سؤال که آيا همکاري با سازمان‌هاي مردم نهاد تنها در حوزهٔ کودکان است، گفت: ما بخشي از اين همکاري‌ها را در حوزهٔ کودک و نوجوان تعريف کرده‌ايم و در بخش آموزش از دريچهٔ هنر و يا آموزش از طريق کتاب، به اين مقوله خواهيم پرداخت.
رئيس سازمان حفاظت از محيط زيست در ادامه به نقش مهمي که هفتهٔ ملي کودک مي‌تواند در حوزهٔ منابع طبيعي و محيط زيست داشته باشد اشاره کرد و اين زمان را فرصتي مناسب براي تبليغ کتاب‌هايي با اين موضوع براي کودکان دانست.
ابتکار با اشاره به نيازهاي موجود، از فعالان اين عرصه خواست که در مناسب‌هايي از اين‌ دست، توانمندي‌هاي خود در حوزهٔ محيط زيست را در جشن‌ها و برنامه‌هاي ويژهٔ کودکان و نوجوانان به نمايش گذاشته و در دسترس قرار دهند.
او به حمايت‌هاي دولت و سازمان حفاظت از محيط زيست نيز تاکيد و جشنوارهٔ «کتاب سپيدار» را - که در آستانهٔ هفتهٔ ملي با همکاري اين نهاد و چند ارگان خصوصي و کانون برگزار شد - در همين راستا عنوان کرد تا ساير بخش‌ها نيز که به طور مستقيم فعاليت شان در حوزهٔ کودک تعريف نشده، قدم‌هايي در اين حوزه بردارند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن