تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین چیزی که بنده بعد از شناخت خدا به وسیله آن به درگاه الهی تقرب پیدا می کند، ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814663440




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مخابرات: مردم و دولت بدهي 1500 ميليارد توماني دارند / وزارت ارتباطات: حرف هاي مخابرات را از رسانه ها مي شنويم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۷ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۳۸ق.ظ)
مخابرات: مردم و دولت بدهي 1500 ميليارد توماني دارند / وزارت ارتباطات: حرف هاي مخابرات را از رسانه ها مي شنويم موج - درحاليکه سخنگوي شرکت مخابرات ايران از طلب 1500 ميليارد توماني از مردم و دولت خبر مي دهد، معاون وزير ارتباطات گفت: حرف هاي مخابرات را از رسانه هاي مي شنويم و بحث‌هايي که در اين باره رسانه‌اي مي‌شود، کارشناسي نبوده و اگر از فضاي غوغاسالاري رسانه‌اي خارج شويم، بسيار راحت مي‌توان به جمع‌بندي رسيد.
به گزارش خبرگزاري موج، داود زارعيان سخنگوي شرکت مخابرات ايران از بدهي 1500 ميلياردي مردم و دولت به مخابرات خبر داد و گفت: از ميان اين بدهي‌ها نيمي مربوط به دولت و نيمي مربوط به مردم مي‌شود که در خصوص بدهي‌هاي مردمي نيز بخشي از بدهي‌هاي مردم به بحث بين الملل برمي‌گردد.
وي در ادامه با يادآوري اينکه طي ماه هاي گذشته شرکت مخابرات برخي پيشنهادات تشويقي را به سازمان تنظيم مقررات ارتباطات ارسال کرده، تصريح کرد: اگر مخابرات نتواند سرمايه گذاري کند کار بسياري از شرکتها با اختلال مواجه مي شود چرا که در واقع مي توان گفت که مخابرات موتور متحرک اين بخش است.
زارعيان در پاسخ به اين سوال که سرنوشت طرح هاي تشويقي مخابرات در رگولاتوري چه شده است؟ اظهار کرد: متاسفانه گاهي به نظر مي رسد بحث تعرفه‌هاي ما در رگولاتوري به بن بست خورده و هر بار به دليلي اين اتفاق نمي‌افتد اما در اين طرح هاي تشويقي بايد به اين نکته توجه داشت که انقدر تعرفه‌هاي ما پائين است حاضريم 3000 تومان از هر روستايي بگيريم تا تمام مکالمات درون شبکه‌اي او به طور رايگان محاسبه شود.
وي همچنين از ارسال نامه‌اي به رگولاتوري خبر داد و گفت: در قالب اين نامه پيشنهاداتي را جهت بازگشت تعرفه‌ها به قبل از همکدي مطرح کرده ايم.
سخنگوي شرکت مخابرات همچنين اظهار کرد: برنامه هايي را در حوزه سرويس هاي ارزش افزوده به تازگي پيشنهاد داده ايم که منجر به افزايش درآمد مي شود.
وي همچنين يادآور شد: شرکت مخابرات برنامه هايي دارد تا براي جبران عقب ماندگيهاي درآمدي ثابت از طريق ديتا عمل کنيم اکنون ما در خصوص اينترنت نيمي از بازار را در دست داريم که اين موضوع نشانگر رضايت مردم است. البته با اين حال همچنان در طرح معاونت تجاري چندين طرح بهينه سازي خدمات در دستور کار قرار گرفته است. از سوي ديگر در حال تقويت مرکز 2020 هستيم تا زمان پاسخگويي به حداقل برسد.

حرف‌هاي مخابرات را از رسانه‌ها مي‌شنويم
علي‌اصغر عميديان رئيس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي در نمايشگاه تلکام درباره نتيجه اختلاف مخابرات و وزارت ارتباطات در تعيين تکليف تعرفه تلفن ثابت اظهار کرد: بحث‌هايي که در اين باره رسانه‌اي مي‌شود، کارشناسي نبوده و اگر از فضاي غوغاسالاري رسانه‌اي خارج شويم، بسيار راحت مي‌توان به جمع‌بندي رسيد.
وي افزود: اگر بحث کارشناسي مطرح شود، مي‌توانيم نظر اعضاي کميسيون تنظيم مقررات ارتباطات را جلب کنيم و موافقت دولت را هم براي افزايش تعرفه بگيريم که اميدواريم اين اتفاق بيفتد.
رييس سازمان تنظيم مقررات و ارتباطات راديويي با بيان اينکه از مخابرات بسته‌ سياستي درخواست شده که شامل 5 الي 6 مورد است و افزايش تعرفه‌ها مستلزم اجراي اين پکيج خواهد بود، اظهار کرد: در وهله نخست برنامه توسعه مخابرات کشور خواسته شده است و در وهله دوم قرار بود ساختار جديد شرکت مخابرات با بهره‌وري بالا که منجر به کاهش قيمت تمام شده خدمات مي‌شود، ارائه شود.
عمديان‌ همچنين در مورد سوم تعاملات با بخش خصوصي، گفت: طبق آنچه که در اصلاحيه ارتقا پروانه ماده 2 مخابرات آمده مورد درخواست بوده است که بنابر آن داکت‌ها، حوضچه‌ها و رانژ با تعامل رگولاتوري عملياتي شود و از نظر کميسيون تنظيم مقرارت نحوه فعلي تعامل مخابرات با شرکت‌هاي بخش خصوصي قابل قبول نيست.
وي با بيان اينکه حرف‌هاي مخابرات را از رسانه‌ها مي‌شنويم‌، گفت:‌ به اين حرف‌ها جوابي نمي‌دهيم، زيرا معتقديم رسانه مشکلي را حل نمي‌کند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن