تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821244696




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش برخی مقامات افغانستان به حوادث قندوز: بوی دسیسه و معامله می آید


واضح آرشیو وب فارسی:فارس نیوز: پس از سقوط برخی از مناطق شهر قندوز و تسلط طالبان بر این منطقه، مقام های افغانستانی تأکید کردند که دلیل حوادث دیروز این ولایت وجود برخی توطئه های درون دولتی بوده است.
به گزارش خبرنگار سایت افغانستانخبرگزاری فارس ، پس از سقوط اکثر مناطق شهر قندوز به دست طالبان، برخی مقام های افغانستان تأکید کردند که دلیل شکست ها در این شهر توطئه های درون دولتی بوده است.
طالبان که ساعت 3 بامداد روز گذشته به شهر قندوز حمله ور شدند، توانستند اکثر مناطق و محلات از جمله فرماندهی پلیس، فرماندهی امنیت، دفتر والی، دفتر شورای ولایتی، دفتر شورای عالی صلح، دفتر نمایندگی سازمان ملل متحد و سایر دفاتر دولتی و خصوصی را تا پایان شب به دست آورند.
بر اساس تازه ترین گزارش ها، نیروهای افغانستانی از تپه های فرودگاه شهر قندوز و منطقه «بالاحصار» این شهر در حال نبرد با شبه نظامیان طالبان هستند و این 2 منطقه تنها مکان هایی است که در شهر قندوز در دست دولت قرار دارد.
در همین حال، سقوط اکثر محلات شهر واکنش شدید مقام های دولتی را برانگیخته و «عبدالرئوف ابراهیمی» رئیس پارلمان در این خصوص گفته است که سقوط شهر قندوز ناشی از توطئه های سیاسی درون دولت کابل است.
ابراهیمی، «محمد عمر صافی» والی قندوز که اکنون خارج از افغانستان است را متهم به دست داشتن با گروه طالبان کرده و گفته است که اگر وی ... [ مشاهده متن کامل خبر در خبرگزاری فارس ]
واکنش برخی مقامات افغانستان به حوادث قندوز: بوی دسیسه و معامله می آید






سه شنبه ، ۷مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس نیوز]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن