تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 9 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):آيا به چيزى با فضيلت تر از نماز و روزه و صدقه (زكات) آگاهتان نكنم؟ و آن اصلاح م...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813209486




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري اجلاس روساي اتاق‌هاي بازرگاني کشور در گيلان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۴ (۲۲:۱۹ب.ظ)
رئيس اتاق بازرگاني گيلان خبر داد: برگزاري اجلاس روساي اتاق‌هاي بازرگاني کشور در گيلان موج - رشت- رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي گيلان از برگزاري اجلاس روساي اتاق‌هاي بازرگاني سراسر کشور در اين استان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج از رشت، هادي تيزهوش‌تابان عصر امروز در نشست اعضاي هيئت نمايندگان اتاق بازرگاني گيلان با اشاره به ميزباني سه روزه اين استان از روساي اتاق‌هاي بازرگاني سراسر کشور، اظهار کرد: اجلاس روساي اتاق‌هاي بازرگاني از روز 14 مهر ماه جاري به مدت سه روز در گيلان برگزار مي‌شود.
وي برگزاري مراسم 90 سالگي تاسيس اتاق بازرگاني، صنايع‌، معادن و کشاورزي گيلان را از برنامه‌هاي اجلاس مذکور عنوان کرد و افزود: ديدار از مرکز توانبخشي معلولان و برگزاري نشست شوراي روساي اتاق‌ها از جمله برنامه اجلاس است.
رئيس اتاق بازرگاني، صنايع، معادن و کشاورزي گيلان هدف از برگزاري اجلاس را تعامل و تفاهمات درباره فعالان اقتصادي بخش‌خصوصي در سراسر کشور ذکر کرد.
وي تصريح کرد: هماهنگي بخش‌هاي اقتصادي کشور و برطرف شدن موانع توليد تجاري، کمک به رشد و توسعه اقتصادي از جمله اهداف برگزاري سران اجلاس اتاق‌هاي بازرگاني در گيلان است.
تيزهوش‌تابان گيلان را داراي ظرفيت‌هاي بالقوه بسياري دانست و گفت: معرفي ظرفيت‌هاي گيلان به‌ويژه نقاط گردشگري اين استان از جمله اهداف ديگر سفر اجلاس سران اتاق‌هاي بازرگاني کشور است.
وي در ادامه به احداث سراي تجاري ايرانيان در آستراخان روسيه اشاره کرد و يادآور شد: احداث اين سرا به صورت استاني به تصويب رسيده و مديريت آن با اتاق بازرگاني گيلان است.
اين مسئول افزايش قيمت تعرفه چوب وارداتي در گمرک را از جمله مشکلات عنوان کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 11]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن