تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):سخن طیب و پاکیزه را از هر که گفت بگیرید،‌ اگر چه او خود،‌ بدان عمل ن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815594025




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حمايت 1200 خير و حامي از 485 يتيم تحت پوشش پلدختري


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۹:۲ب.ظ)
حمايت 1200 خير و حامي از 485 يتيم تحت پوشش پلدختري موج - خرم آباد-مدير کميته امداد شهرستان پلدختر از حمايت 1200خير و حامي از 485 يتيم کميته امداد اين شهرستان خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، علي ميرزا خدائي با بيان اينکه در طرح اکرام ايتام، حاميان نيکوکار با قبول سرپرستي ايتام، کفالت يک يا چند يتيم را برعهده گرفته و ماهيانه مبلغي به حساب آنها واريز مي‌کنند افزود: بموجب اين طرح، حمايت از ايتام و تأمين آتيه آنان به خيرين دلسوز و حاميان متعهد و علاقه‌مند واگذار مي‌شود، بدين صورت كه هر حامي با پذيرفتن كفالت يك يا چند يتيم، مناسب با بضاعت مالي خود ماهانه مبلغ مورد نظر را به حساب بانكي هر يك از آنان واريز مي‌كند.
وي گفت: حاميان مي‌توانند با ايتام تحت حمايت خود از طريق مكاتبه، گفتگوي تلفني، پست الكترونيكي و... در ارتباط باشند و حتي مي‌توانند پس از هماهنگي با اين نهاد، آنان را از نزديك ملاقات كرده و پاي صحبتها و درد دلهايشان بنشينند.
وي در ادامه افزود: تهيه جهيزيه و فراهم نمودن موجبات ازدواج ايتام،‌ تدارك سرمايه مناسب براي اشتغال، تقبل مخارج و هزينه‌هاي تحصيلي ايتام تا عاليترين سطوح و بسياري از موارد ديگر از جمله اقداماتي است كه حاميان براي تأمين آتيه ايتام تحت حمايت خود انجام مي‌دهند.
وي همچنين با اشاره به سنت حسنه ديدار و سرکشي از ايتام افزود: در اين راستا مسئولين اکرام ايتام بصورت مستمر از خانواده ايتام بازديد و از نزديك با مشكلات آنها آشنا مي شود.
مديرکميته امداد شهرستان پلدختر در پايان سخنان خود گفت: ميانگين واريزي براي هر يتيم ۵۰۰ هزار ريال در ماه است كه در اين زمينه کميته امداد اين شهرستان در تلاش است تا با حامي يابي بيشتر بتواند ميانگين واريزي براي هر يتيم را در آينده به مبلغ يک ميليون ريال برساند.
وي افزود: در همين راستا در شش ماهه سال 94 مبلغ 1 ميليارد و 847 ميليون و 923 هزار ريال به صورت نقد و کالا به ايتام تحت حمايت پلدختر کمک شده است.
وي همچنين در پايان از توزيع توزيع 4000 هزار پاکت جشن عاطفه ها در بين مدارس پلدختر خبر داد و افزود: هدف از برگزاري جشن ، نهادينه شدن فرهنگ انفاق و آشنايي دانش آموزان با فرهنگ احسان و نيکوکاري است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن