تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش، نابود كننده نادانى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813022321




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کسری 8 هزارمیلیاردی در 5 ماه نخست |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: کسری 8 هزارمیلیاردی در 5 ماه نخست
کد خبر: ۵۳۵۱۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۹:۵۷ - 28 September 2015


سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس از کسری 8هزار میلیارد تومانی بودجه کشور در 5 ماه نخست امسال خبرداد و گفت: نوبخت در جلسه فردای کمیسیون برنامه و بودجه گزارشی از نحوه درآمدها و هزینه‌های قانون بودجه 94 ارائه خواهد کرد.

غلامرضا کاتب درگفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، درمورد وضعیت درآمد و هزینه‌های بودجه سال 94، از حضور "محمدباقر نوبخت" رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور درجلسه فردا (روز سه شنبه )  کمیسیون برنامه و بودجه خبرداد و گفت:در این جلسه" نوبخت" گزارشی از وضعیت و نحوه تخصیص اعتبارات هزینه‌ای و تملک دارایی‌های سرمایه‌ای قانون بودجه ارائه خواهد کرد.

نماینده مردم گرمسار درمجلس شورای اسلامی افزود: براساس آخرین جمع بندی که داشتیم در 5 ماه نخست سال جاری 72هزارمیلیارد تومان دربخش هزینه‌ای و تملک دارایی‌های تخصیص و مصرف شده است.

وی از درآمد 64 هزارمیلیارد تومانی دولت در 5ماه نخست امسال خبرداد و بیان کرد: با توجه به میزان هزینه‌ها و درآمدهای کشوررقمی معادل 8هزارمیلیارد تومان منفی و کسری داشتیم.

سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و ماسبات مجلس درمورد تخصیص بودجه عمرانی کشور گفت: از 72هزار میلیارد تومان هزینه‌های کشو،رقمی معادل 5.8 هزارمیلیاردتومان دربخش عمرانی ابلاغ اعتبارشده که از این مبلغ، تخصیص بودجه آن انجام نشده،ابلاغ تخصیص اعتبار شده است.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 25]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن