تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):سه ويژگى است كه در هر كس يافت شود، ويژگى هاى ايمان كامل مى گردد: آن كه وقتى خشن...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813144789




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

افتتاح نمايشگاه و موزه تبيين و ارائه اقدامات دولت در دوران دفاع مقدس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۲۷ب.ظ)
با حضور وزير نيرو انجام شد: افتتاح نمايشگاه و موزه تبيين و ارائه اقدامات دولت در دوران دفاع مقدس موج - نمايشگاه و موزه تبيين و ارائه اقدامات دولت در دوران دفاع مقدس با حضور معاون کل نهاد رياست جمهوري و نماينده دولت در تشکيل موزه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از پايگاه اطلاع‌رساني وزارت نيرو (پاون)، نمايشگاه و موزه تبيين و ارائه اقدامات دولت در دوران دفاع مقدس با حضور معاون کل نهاد رياست جمهوري و نماينده دولت در تشکيل موزه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس افتتاح شد و حميد چيت‌چيان از بخش‌هاي مختلف اين نمايشگاه از جمله غرفه وزارت نيرو بازديد کرد.
اين نمايشگاه توسط نهاد رياست جمهوري و در راستاي شناخت بيشتر مخاطبان از عملکرد و دستاوردهاي دولت در دفاع مقدس برگزار مي‌شود و سازمان‌هاي دولتي عملکرد خود را در اين نمايشگاه به نمايش گذاشته‌اند.
در اين نمايشگاه دستاوردها و آثاري از وزارتخانه‌هايي مانند بهداشت، مسکن و شهرسازي، نيرو، وزارت‌خارجه، ورزش و جوانان، صنعت، معدن و تجارت، هلال احمر و جهاد کشاورزي در معرض ديد قرار گرفته است.
در حاشيه اين نمايشگاه، وزير نيرو با حضور در غرفه وزارت نيرو از «دائره‌المعارف دفاع مقدس» که در اين وزارتخانه تدوين شده است، رونمايي کرد.
طبق اعلام نهاد رياست‌جمهوري، اين نمايشگاه در طول سه سال آينده در محل نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تکميل مي‌شود و پس از آن با هماهنگي ستاد کل نيروهاي مسلح به نمايشگاهي که در کنار فرودگاه امام (ره) براي 8 سال دفاع مقدس طراحي شده است، انتقال مي‌يابد.
بخش دولت موزه و نمايشگاه انقلاب اسلامي و دفاع مقدس در محل دائمي نمايشگاه‌هاي بين‌المللي تهران برپا است و بازديد از نمايشگاه از امروز تا براي عموم آزاد است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن