تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):خدا اطاعت و پیروی از ما اهل بیت را سبب برقراری نظم اجتماعی در امت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815451189




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مدارس فرسوده منطقه 6 تجهيز و ساماندهي شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۸ب.ظ)
مدارس فرسوده منطقه 6 تجهيز و ساماندهي شد موج-معاون امور شهري و محيط زيست منطقه 6، گفت: همزمان با آغاز سال تحصيلي جديد، مدارس فرسوده منطقه 6 که طبق آمار به 60 درصد مي رسد،تجهيز و ساماندهي شد.
به گزارش خبرگزاري موج و به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 6، افشين خدامي، معاون امور شهري و محيط زيست منطقه 6 از توسعه و تجهيز مدارس سطح منطقه خبر داد و گفت: با هدف ارتقاي سطح ايمني و سلامت دانش آموزان، محيط زيست داخل و پيرامون مدارس ساماندهي و تجهيز شد. 60 درصد از مدارس منطقه 6 بافتي فرسوده دارند 50 درصد از مدارس ابتداي منطقه قدمتي حدود نيم قرن و 40 درصد از مدارس متوسطه منطقه بافتي قديمي دارند که سعي شد فضاي بيشتر مدارس ساماندهي شود.
وي تصريح کرد: علاوه بر اين قدمت بسياري از مدارس منطقه به بيش از نيم قرن مي‌رسد، در ميان مدارس منطقه، خانه مدرسه‌اي هم مشاهده مي‌شود که هنوز مثل خانه‌هاي قديمي، اندروني و بيروني آن‌ها را مي‌توان ديد.
افشين خدامي افزود: جهت بهسازي و توسعه فضاهاي مناسب در مدارس بخش‌هاي آسفالت شده است، اداره زيباسازي اين حوزه به منظور بهبود کيفيت بصري در مدارس اقدام به رنگ‌آميزي و نقاشي ديواري کرد. بازسازي، پاک‌سازي و نقاشي ديواري و جمع‌آوري زوائد فيزيکي در اطراف مدارس با بيش از 90 مورد از ديگر اقدامات است.
علاوه بر اين، درب‌هاي ورودي، تابلوهاي سر درب مدارس شستشو، مرمت و تعويض شده است، پاک‌سازي و لايروبي انهار خصوصا مجاور مراکز آموزشي در 10700 متر طول انجام گرفته است. دست‌فروشان و متکديان به‌ويژه در معابر منتهي به مدارس نيز جمع‌آوري شده‌اند.
وي از رسيدگي به وضعيت مبلمان مدارس خبر داد و افزود: در همين راستا به وضعيت مبلمان مدارس رسيدگي و تجهيزات ورزشي مدارس ترميم و مرمت شد. جمع‌آوري خاک و نخاله از سطح معابر و مدارس، و تعمير و مرمت آبخوري مدارس نيز به پايان رسيده است.
معاون امور شهري و محيط زيست منطقه 6 يادآور شد:جهت افزايش سرانه فضاي سبز در مدارس، باغچه‌هاي داخل و حاشيه گل و گياه کاشته شد و درختان داخل مراکز آموزشي نيز هرس شده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن