تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هرگز دل به باطل بودن حق و به حق بودن باطل يقين نمى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814710000




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دولت عربستان پاسخگو باشد |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: دولت عربستان پاسخگو باشد
کد خبر: ۵۳۵۰۷۷
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰ - 28 September 2015


رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور مجلس، با بیان اینکه اختلافات داخلی و سوء مدیریت و قدرت طلبی از دلایل حوادث منا است گفت: دولت عربستان مقصر اصلی این حادثه بوده و باید پاسخگوی عملکرد اشتباه خود در این حوزه باشد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، امیر خجسته که در رأس هیأتی پارلمانی به کشور روسیه سفر کرده، در دیدار با نایب رئیس کمیسیون امور مناطق شورای فدراسیون روسیه گفت: احساسات ضد آل سعود جهان اسلام را در بر گرفته و ماهیت اسرائیلی صفت این رژیم برای حجاج و جهان اسلام به اثبات رسیده از این رو دولت عربستان باید به مردم مسلمان و جهان اسلام پاسخگو باشد و کشورهای اسلامی با محکوم کردن عربستان در سازمان ملل به فکر نجات حرمین شریفین باشند.

وی با بیان اینکه اختلافات داخلی و سوء مدیریت و قدرت طلبی از دلایل حوادث منا است گفت: دولت عربستان مقصر اصلی این حادثه بوده و باید پاسخگوی عملکرد اشتباه خود در این حوزه باشد.

خجسته ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن عید سعید قربان با اشاره به حادثه دردناک مناسک حج به هنگام رمی جمرات و کشته شدن تعداد زیادی از حجاج کشورهای مختلف به ویژه حجاج ایرانی گفت: دولت آل سعود در این زمینه مقصر است.

وی وقوع حوادث تلخ چند روز گذشته در جریان برگزاری مناسک حج را نشانه بی تدبیری حاکمان آل سعود دانست و افزود: آل سعود توانایی مدیریت مناسک حج را نداشته و باید همه کشورهای اسلامی در جهت تنظیم سند حج ابراهیمی در قالب یک سازمان اسلامی به منظور طراحی و ترویج حج معطوف به توسعه اجتماعی و اسلامی آن و برگزاری متناسب با ارزش های اسلامی و در خور شأن امت اسلامی و حفظ حقوق و جایگاه زائران بیت الله الحرام اقدام کنند.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن