تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شش (صفت) در مؤمن نيست: سخت گيرى، بى خيرى، حسادت، لجاجت، دروغگويى و تجاوز.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816175715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ماجرای دیدار اتفاقی روحانی و اوباما


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
ماجرای دیدار اتفاقی روحانی و اوباما
ماجرای دیدار اتفاقی روحانی و اوباما آقای اوباما هم شاید از فرصت استفاده کند و آن هم یک جایی همین نزدیکی باشد. آیا امکان ندارد بغل پارک به هم بخورند یا در یک نیمکت کنار هم بنشینند؟


به گزارش فرهنگ نیوز، یکی از برنامه های مستمر شبکه های ماهواره ای ضد انقلا مانور و تمرکز بر روی محورهایی است که تضعیف پایه های گفتمانی انقلاب اسلامی،سانسور و یا تخریب منویات رهبری را در خود بگنجاند.رهبر معظم انقلاب چندی پیش در دیدار با آحاد مختلف مردم بصورت مفصل به مسئله رابطه و مذاکره با آمریکا پرداختند و نهایتا کلام ایشان متمرکز به تبیین این مسئله بود که ما با آمریکا مذاکره نمی کنیم.شبکه های ماهواره ای که در تلاشتند ارکان مختلف نظام را در مقابل هم قرار بدهند، طی خبرسازی های چندگانه و در پی سفر رئیس جمهور و تیم همراه به نیویورک، سعی کردند با القای امکان مذاکره مستقیم اوباما و حجت الاسلام روحانی ، به نحوی فضا را به سمت مخدوش نمودن خطوط تعیین شده توسط رهبری درباره این مسئله ببرند.شبکه من و تو طی اقدامی احمقانه، بدترین راه را برای این مسئله انتخاب کرد و گزارشگر اعزامیش به نیویورک را مجبور به ارائه توهمات و مطالب احساسی نمود.من و تو طی گزارشی اینگونه خبرسازی می کند:گزارشگر:در یک پارکی هستم آن طرفتر از سازمان ملل از این پارک تاریخی‌تر پیدا نمی‌شود. روی یک نیمکت در این پارک که من نشسته‌ام فکر کنید که آقای [دکتر] روحانی پس از یک روز خسته‌کننده در سازمان ملل بخواهد خستگی در کند. تیم امنیتی ایشان بیاید و اینجا را ببندند و ایشان استراحت کند. حالا آقای اوباما هم شاید از فرصت استفاده کند و آن هم یک جایی همین نزدیکی باشد. آیا امکان ندارد بغل پارک به هم بخورند یا در یک نیمکت کنار هم بنشینند؟ شاید یک پیاده روی جنجالی را با هم داشته باشند، از همان پیاده‌روی‌های ایرانی آمریکایی که قبلاً توانسته بود خیلی جنجال‌ساز شود؟ راجع به سخنرانی‌ها و حرف‌هایی که قرار است انجام شود حرف زیاد است و همیشه ما هم آخرین‌ها را به شما می‌دهیم اما به نظرم آنچه که بیشتر از همه، همه دوست دارند راجع به آن اطلاعات کسب کنند این است که آقای [دکتر] روحانی و آقای اوباما قرار است به هم بخورند و با هم دیدار داشته باشند؟ حالا که چه به طور اتفاقی و چه عامدانه یا نه؟ آنطور که دیپلمات‌های دو طرف می‌گویند، بعید است چنین دیداری صورت بگیرد هزینه سیاسی آن برای دو طرف هنوز خیلی زیاد است خصوصاً برای ایران و به نظر نمی‌رسد فایده خاصی هم داشته باشد. برای همین که اگر فکر کردید که سازمان ملل در این هفتادمین سالگرد خود می‌تواند شاهد یک صحنه تاریخی مثل دیدار اوباما و [دکتر]‌ روحانی باشد باید بگویم که احتمالاً هنوز خیلی زود است. مثل بقیه چیزهای این سازمان اتفاقات به صورت کند صورت می‌گیرد و احتمالاً برای شاهد بودن این رویداد تاریخی هنوز باید منتظر باشیم. گفتنی است رئیس جمهوری روحانی برای پیگیری مسئله حج به ایران بازگشت و چنین خبرسازی هایی را عقیم گذاشت.
 

منبع: دیدبان


94/7/6 - 14:59 - 2015-9-28 14:59:49





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن