تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 2 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):اى آن كه يادش مايه شرافت و بزرگى ياد كنندگان است و اى آن كه سپاسگزاريش موجب دست يافت...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801630043




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از 1000دختر درسومین المپیاد ورزشی آذربایجانشرقی با هم رقابت کردند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: بیش از 1000دختر درسومین المپیاد ورزشی آذربایجانشرقی با هم رقابت کردند خبرگزاری پانا: مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی گفت :در سومین المپیاد ورزشی دختران آذربایجانشرقی بیش از 1000 دختر از سراسر استان با هم رقابت کردند.
۱۳۹۴ دوشنبه ۶ مهر ساعت 12:57

خبرگزاری پانا+بیش از 1000دختر درسومین المپیاد ورزشی آذربایجانشرقی با هم رقابت کردند

به گزارش خبرنگار پانا، ملیحه علیزاده در جمع خبرنگاران اظهار داشت:  این دوره از المپیاد جهت توسعه ورزش قهرمانی در رشته های پایه ، المپیکی و پرمدال و توپی برگزار شد .

علیزاده در خصوص هدف از برگزاری المپیاد ورزشی دختران گفت : این المپیاد در کنار غنی سازی اوقات فراغت ، استعدادیابی برای بازی های آسیایی 2018 و المپیک 2020 عنوان کرد و افزود : باتوجه به کم بودن جمعیت جامعه قهرمانی زن استان نیاز به استعدادیابی و پرورش استعدادها از سنین پایه بود به همین دلیل تمامی رقابت ها در رده سنی نونهالان و نوجوانان برگزار شد.

وی افزود :  باتوجه به اینکه یکی از اهداف اداره ورزش بانوان استان توجه جدی به ورزش شهرستان ها می باشد بر آن شدیم تا با بهره گیری از پتانسیل و ظرفیت تمامی شهرستان ها این رقابت ها را برگزار کنیم و خوشبختانه به اهدافی که مدنظر بود دست یافتیم .

علیزاده تصریح کرد : نفرات برتر از سراسر استان شناسایی شده و هیئت های ورزشی استان ملزم به پرورش نفرات برگزیده برای سال های آتی
می باشند این نفرات امیدهای آینده استان در رقابت های ملی و بین المللی می باشند آذربایجان قابلیت ها و توانایی های زیادی در رشته های مختلف ورزشی دارد که نیاز به شناسایی و توجه بیشتر دارد .

مسئول امور ورزش بانوان اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از اهداف دیگر برگزاری المپیاد دختران ایجاد تحرک و انگیزه در بین دختران دانست و افزود : برگزاری رقابت ها و مسابقات ورزشی باعث ایجاد شور و نشاط و انگیزه می شود و حس رقابت و برتری طلبی دختران و جوانان امروزی را وادار به انجام فعالیت های بدنی و تمرینات مستمر می کند تا بتوانند به نتیجه مطلوب برسند.

علیزاده تصریح کرد : باتوجه به شرایط حاکم در جامعه و نوع و سبک زندگی امروزی دختران ، بی تحرکی و عدم تغذیه مناسب باعث بروز مشکلات مختلف جسمی و ناهنجاری های ستون فقرات – فقر حرکتی و پوکی استخوان گردیده که در کنار مشکلات جسمی ، مشکلات عدیده روحی و روانی نیز به دنبال دارد و ساده ترین و کم هزینه ترین راه درمان انجام فعالیت های بدنی و لزوم گرایش دختران جوان که مادران آینده می باشند و نقش تعلیم و تربیت فرزندان آینده را بر عهده دارند به ورزش می باشد.

وی در خصوص سومین المپیاد دختران افزود : سومین دوره المپیاد ورزشی دختران استان در مرداد و شهریور ماه سال جاری در 12 رشته ورزشی برگزار شد.

علیزاده افزود : دوره اول در 5 رشته و دوم در 4 رشته در سال قبل برگزار شده بود ولی امسال با حمایت های مدیر کل ورزش و جوانان استان، المپیاد به صورت گسترده با کیفیت بالا و با حضور حداکثری تمامی شهرستان ها در 12 رشته ورزشی اولویت دار دوومیدانی – شنا – ژیمناستیک – جودو – تکواندو – تیراندازی با کمان – بدمینتون – تنیس روی میز – هندبال  بسکتبال – والیبال 12 رشته ای بودند که شهرستان ها در آن شرکت کرده و با هم به رقابت پرداختند.

علیزاده اظهار داشت : بیشترین میزبانی از آن شهرستان تبریز بود که در رشته های دوومیدانی – ژیمناستیک – جودو – ووشو – بدمینتون و والیبال (مقدماتی و نهایی) میزبان بودند. میانه میزبان تکواندو و والیبال (مقدماتی) ، مراغه میزبان شنا و هندبال ، مرند میزبان ووشو و تیر و کمان و بسکتبال و شبستر میزبان والیبال (مقدماتی) بودند. از 21 شهرستان استان تمامی شهرستان ها در مسابقات حضور فعال داشتند و تنها شهرستان ورزقان در هیچ کدام از مسابقات حضور ندا













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن