تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همه خوبى‏ها با عقل شناخته مى‏شوند و كسى كه عقل ندارد، دين ندارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814703450




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توجه ویژه آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: توجه ویژه آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت
آموزش و پرورش، رسالت خود را برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در قالب برنامه‌های فوق برنامه و فرهنگی به اجرا خواهد کرد.


به گزارش خبرنگار   حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان  جشنواره مهر پایداری برای تجلیل از خانواده شهدا و جانبازان و ایثارگران با حضور علی‌اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش با جمعی دیگر از مسئولان آموزش و پرورش در باغ موزه دفاع مقدس برگزار شد.


در پی این مراسم فانی ضمن درود و سلام بر امام خمینی (ره) و شهیدان آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش قبل از پیروزی انقلاب در زمینه‌سازی پیروزی  نقش داشته است و از نشان های آن دوران می‌توان به 13 آبان 57 و 17 شهریور 57 را اشاره کرد.


وی در ادامه افزود: معلمان مدارس نیز در شکل‌گیری پیروزی انقلاب نقش داشته‌اند و همینطور در بعد پیروزی انقلاب و دوران دفاع مقدس نقش معلمان و دانش آموزان انکار ناپذیر است.


وزیر آموزش و پروش با بیان اینکه در جبهه‌ها 550 هزار  اعزام دانش آموزی و 90 هزار اعزام همکاران فرهنگی را داشته‌ایم خاطرنشان کرد: این وزارتخانه در راس نهادهای کشور برای حراست از ارزش‌های دفاع مقدس و انقلاب نقش داشته  است.


فانی تصریح کرد:آموزش و پرورش با شناخت موقعیت خود در کلیات انقلاب سعی در انجام وظیفه داشته است و در دوران دفاع مقدس برای رزمندگان در جبهه‌ها امکانات آموزشی را فراهم کرده‌ بود که این امر باعث افزایش انگیزه در آنان می‌شد


وی در ادامه گفت: بعد از دوران دفاع مقدس نیز نظام آموزشی برای شهدا و همسران شهدا در نظر گرفته شد.


وزیر آموزش و پرورش با اشاره به ایجاد تاسیس مدارس شاهد بدنبال فرمان امام خمینی ره در فرودین ماه 65 خاطرنشان کرد: آموزش و پرورش در فرایند تحصیل و آموزش جامعه همیشه فعال بوده است


فانی تصریح کرد: آموزش و پرورش رسالت خود برای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت و زنده‌نگه‌داشتن یاد شهیدان را همواره مورد توجه قرار داده است.


وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه سال گذشته 650 هزار دانش‌آموز در قالب راهیان نور از مناطق جنگی بازدید داشته‌اند، گفت: با مدیریت مناسب بسیج و آموزش و پرورش این برنامه به‌خوبی برای دانش‌آموزان اجرا شد.


وی در پایان خاطرنشان کرد: امیدواریم امسال نیز در 105 هزار مدرسه سراسر کشور توفیق انجام این کار را داشته باشیم و همه نهادها باید در حوزه ماموریت خود به زنده نگه‌داشتن ارزش‌های دفاع مقدس بپردازند.


گفتنی است، در پی این مراسم ، مراسم رونمایی از دو کتاب من زنده‌‌ام و کتاب خاطرات اسداله قاضی توسط وزیر آموزش و پرورش برای مسابقه دانش‌آموزان انجام شد.




انتهای پیام/







اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

حضور پرشور دانش آموزان در جشن عاطفه‌ها
انتقاد فانی از خلاء ارزیابی تولیدات درسی
تولید 120 اثر آموزشی جدید برای دانش‌آموزان و معلمان در سال تحصیلی جدید
اجرای رتبه‌بندی مدارس دولتی از سال آینده





۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۱۹





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن