تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):هر كس با آبى غسل كند كه پيش‏تر در آن غسل شده است و به جذام مبتلا شود، كسى را جز خو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814703265




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عمليات گازرساني به ۳ هزار و ۸۰۰ روستاي زاهدان در دست اجرا است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۴۸ق.ظ)
وزير نفت: عمليات گازرساني به ۳ هزار و ۸۰۰ روستاي زاهدان در دست اجرا است موج-وزير نفت با اشاره به اين‌که در حال حاضر عمليات گازرساني به ۳ هزار و ۸۰۰ روستا در دست اجرا است، گفت: قرارداد گازرساني به ۵ هزار و ۲۰۰ روستاي ديگر نيز به زودي امضا مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، بيژن زنگنه صبح امروز در آيين امضاي قرارداد گازرساني به اين استان اظهار کرد: وزارت نفت براي تأمين سوخت صنايع جديد استان سيستان و بلوچستان متعهد است و پيش از نياز صنايع و بخش‌هاي صنعتي به سوخت، نياز آن‌ها را فراهم مي‌کند.
وزير نفت با بيان اين که براي تأمين سوخت صنايع سيستان و بلوچستان محدوديتي وجود ندارد، گفت: هيچ مانعي براي توسعه استان از نظر تأمين سوخت وجود ندارد.
وي در خصوص پروژه گازرساني به استان سيستان و بلوچستان گفت: بخش خصوصي تا پايان امسال ۵۵۰ ميليارد تومان از اعتبار اين پروژه را تأمين و پس از گازرساني به نخستين نيروگاه و از محل فروش سوخت مايع بخش ديگري از هزينه‌ها تأمين مي‌شود.
زنگنه تصريح کرد: زيربنايي‌ترين کار براي توسعه يک استان تأمين انرژي است که وزارت نفت تأمين سوخت مورد نياز استان را متعهد شده است.
وي يادآور شد: علاوه بر گازرساني به شهرهاي استان سيستان و بلوچستان پروژه گازرساني به روستاهاي باقيمانده کشور نيز در دستور کار قرار دارد که با پايان اين پروژه‌ها جمعيت برخوردار از گاز کشور از ۸۹ درصد کنوني به ۹۷ درصد افزايش مي‌يابد.
وزير نفت ادامه داد: براي گازرساني به روستاهاي باقيمانده کشور نيز بيش از ۴.۷ ميليارد دلار اعتبار از محل منابع بند ق تبصره ۲ بودجه سال ۹۳ و ساير منابع آن در سال ۹۴ در نظر گرفته شده است که با بهره‌برداري از آن بيش از ۶ ميليون نفر از نعمت گاز برخوردار مي‌شوند.
زنگنه با بيان اين که اجراي اين پروژه‌ها در طول تاريخ صنعت گاز بي‌سابقه است، گفت: از ابتداي امسال تاکنون ۲ هزار ميليارد تومان براي پروژه‌هاي گازرساني اختصاص يافته و تا پايان سال نيز بيش از ۵ هزار ميليارد تومان ديگر هزينه مي‌شود.
وي با اشاره به پيگيري ساخت کارخانه پايين دستي پتروشيمي در ايرانشهر گفت: محصول نهايي اين کارخانه به کشورهاي همسايه صادر مي‌شود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن