تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):مؤمن شوخ و شنگ است و منافق اخمو و عصبانى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813055058




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مقابل ايران بازي بسيار سختي خواهيم داشت


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۶ مهر ۱۳۹۴ (۱۰:۴۸ق.ظ)
سرمربي تيم ملي فوتبال عمان: مقابل ايران بازي بسيار سختي خواهيم داشت موج- سرمربي تيم ملي فوتبال عمان معتقد است تيم آن ها در ديدار مقدماتي جام جهاني 2018 مقابل ايران کار دشواري پيش رو خواهد داشت.
به گزارش خبرگزاري موج ، ديدار تيم ملي ايران مقابل عمان 16 مهرماه (هشتم اکتبر) در ورزشگاه سلطان قابوس مسقط برگزار مي شود.
لوگوئن در آستانه ديدارهاي تيم عمان مقابل ايران و هند گفت: مقابل ايران ما شکست خورده ايم. اما خود را براي اين مبارزه کاملا آماده مي کنيم و اميدوارم بتوانيم شگفتي خلق کنيم.
سرمربي عمان 26 بازيکن را به اردوي آمادگي تيم که از روز شنبه آغاز شد، دعوت کرده است. هيچ تغييري در ترکيب تيم عمان مقابل گوام ايجاد نشده است.
تيم عمان برابر گوام به تساوي بدون گل دست يافت و اولين امتيازها را در اين مرحله از رقابت ها از دست داد و با پيروزي در مقابل ترکمنستان و هند 6 امتياز بدست آورده است.
پس از انجام سه مسابقه، تيم ايران با هفت امتياز در صدر گروه دي ايستاده است و عمان نيز با هفت امتياز و با تفاضل گل کمتر در رده دوم قرار دارد. گوام با انجام چهار بازي و هفت امتياز در مکان سوم است. ترکمنستان با يک امتياز و هند بدون هيچ امتيازي به ترتيب رده هاي چهارم و پنجم گروه را در اختيار دارند.
لوگوئن فهرست احتمالي تيم عمان براي دو ديدار آ ينده اين تيم مقابل ايران و هند را اعلام کرد. عمان روز 13 اکتبر در ورزشگاه سيب اسپورت به مصاف هند مي رود. اما فدراسيون عمان تلاش مي کند محل بازي را به ورزشگاه سلطان قابوس منتقل کند.
سرمربي فرانسوي عمان گفت: در بخشي از آماده سازي تيم ، عمان روز دوم اکتبر يک بازي تدارکاتي مقابل سوريه برگزار مي کند. اين ديدار براي آماده سازي ما بسيار مهم است و اميدوارم تاکتيک هاي مختلف را در اين مسابقه امتحان کنم.
وي افزود: گروه دي گروه سختي است و ايران بخت سرگروهي را دارد. اگر بخواهيم شانس صعودمان را حفظ کنيم نمي توانيم امتياز از دست بدهيم. ما در خانه قوي هستيم و رکورد خوبي داريم.
لوگوئن ابراز اميدواري کرد که در دو بازي بعدي بيشترين امتياز را بگيرد.
وي گفت: مقابل گوام دو امتياز از دست داديم و اين نتيجه ما را تحت فشار قرار داده است.
سرمربي عمان اظهار داشت: ايران تيم قدرتمندي است که تجربه شرکت در مسابقات بزرگ را دارد و در جام جهاني نيز حضور داشته است . بيشتر بازيکنان اين تيم در باشگاههاي مهم بازي مي کنند. به همين علت چالش دشواري براي ما خواهد بود. درصورتي که بتوانيم جلسات تمريني خوبي برگزار کنيم روزهاي آينده حياتي است و من به شاگردانم براي خلق شگفتي ايمان دارم.
سرمربي عمان افزود: باوجود نگراني نسبت به گلزني، ثبات در تيم را ترجيح مي دهم. اين يک نگراني است و تلاش مي کنيم اين نگراني را برطرف کنيم. فکر مي کنم بهترين بازيکنان را در تيم داريم. تاخير در شروع ليگ عمان بر عملکرد برخي از بازيکنان تاثير گذاشته است.
وي گفت: بازي در ليگ حرفه اي عمان تفاوت زيادي با بازي در سطح بين المللي دارد. بازيکنان ما مقابل ترکمنستان در خانه شجاعانه جنگيدند تا سه بر يک پيروز شويم. من به روحيه آنها افتخار مي کنم و اميدوارم مقابل ايران نهايت تلاش خود را به کار گيرند.
لوگوئن افزود: سعود الفارسي مهاجم جوان تيم بازيکن با استعدادي است، اما براي درخشش در سطح بين المللي نياز به زمان بيشتري دارد. من مقابل ترکمنستان و گوام فرصت به او دادم، اما انتظار بيشتري از او دارم.
عمان در اين ديدار، عبدالعزيز المقبالي مهاجم تيم و عزان البلوشي مدافع تيم خود را در اختيار ندارد. اين دو بازيکن همراه تيم عمان براي شرکت در بازيهاي ارتش هاي جهان به کره جنوبي مي روند.
محمد العلوي مدير تيم گفت تمام بازيکنان در وضعيت خوبي هستند. ما هيچ نگراني از مصدوميت نداريم و اميدواريم بازيکنان از حمايت زياد هواداران در دو ديدار آينده برخوردار شوند. بازيکنان چشم به حمايت هواداران در خانه دوخته اند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 13]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن