تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):حق، راه بهشت است و باطل، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت كننده اى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814733393




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اجرای دوطرح بزرگ آموزشی در مهر شهر بیرجند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان خبر داد: اجرای دوطرح بزرگ آموزشی در مهر شهر بیرجند خبرگزاری پانا: مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: دو پروژه بزرگ حیات طیبه با زیر بنای 10 هزار متر مربع و برکت مهر شهر با زیربنای یک هزار و 51 متر مربع در مهر شهر بیرجند در حال احداث است که مدرسه 9 کلاسه برکت با 65 درصد پیشرفت فیزیکی بهمن ماه امسال به بهره برداری می رسد.
۱۳۹۴ دوشنبه ۶ مهر ساعت 09:27

خبرگزاری پانا+

 به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا، محمدرضا بیکی صبح امروز در نشست شورای آموزش و پرورش استان با بیان این که بیش از 860 میلیون تومان برای 9کلاسه برکت هزینه شده و برای تکمیل به بیش از 250 میلیون تومان دیگر نیازمند است، اظهار کرد: برای پروژه 50 کلاسه حیات طیبه هم تا کنون مبلغ 7 میلیارد و 316 میلیون تومان هزینه شده که این پروژه نیز جهت تکمیل به 9 میلیارد و 600 میلیون تومان دیگر نیاز مند است.
وی با اشاره به نیاز استان به احداث فضاهای آموزشی به ویژه در سایت های مسکن مهر، تصریح کرد: از ابتدای احداث مسکن مهر پیش بینی احداث 720 کلاس درس در این سایت ها شده بود که تا کنون 158 کلاس احداث و تحویل آموزش و پرورش شده است و 146 کلاس درس دیگر نیز در سایت های مسکن مهر استان در دست احداث می باشد.
بیکی، با بیان این که 416 کلاس دیگر نیز باید در سایت های مسکن مهر ساخته شود، خاطر نشان کرد: احداث این تعداد کلاس در شرایط کنونی نیازمند 75 میلیارد تومان می باشد.
مدیر کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی، ابراز داشت: از 416 کلاس تعداد 105 کلاس باید در مهر شهر مرکز استان احداث شود که احداث این تعداد کلاس به تنهایی و در شرایط کنونی قریب 19 میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
وی، با اشاره به کاهش اعتبارات تعمیر و تجهیز مدارس استان، اضافه کرد: تجهیزات مدارس استان به ویژه در هنرستان ها فرسوده است و نیازمند تعمیر و تجهیز می باشند.
استاندار خراسان جنوبی نیز در این نشست گفت: تعلیم و تربیت اصلی ترین رکن در جامعه اسلامی به شمار می رود.
وجه ا... خدمتگزار ، اظهار کرد: مدرسه اولین کانون تربیت اجتماعی در زندگی کودکان و نوجوانان است و رسالت معلمان در این خطه تربیت صحیح این قشر و تحویل افرادی مومن، متعهد، اندیشمند، دانشمند و فرهیخته به جامعه خراسان جنوبی است.
وی، با اشاره به عزم جدی دولت به محرومیت زدایی از استان های مرزی و محروم اضافه کرد: استاندار چهارشنبه هفته جاری میهمان هیئت دولت خواهد بود و در این نشست مشکلات و دغدغه های نظام تعلیم و تربیت خراسان جنوبی را به حضور رئیس جمهور محبوب و محترم دولت تدبیر و امید اعلام کنیم.
خدمتگزار در ادامه با اشاره به نقش آموزش و پرورش در زندگی کودکان و نوجوانان، ادامه داد: همه دستگاه های اجرایی باید در تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت در خراسان جنوبی مشارکت داشته باشند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن