تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس سه روز آخر ماه شعبان را روزه بگيرد و به روزه ماه رمضان وصل كند خداوند ثواب روزه ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814756826




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگرانی اولاند از افزایش تنش بین ایران و عربستان |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: نگرانی اولاند از افزایش تنش بین ایران و عربستان
رییس جمهور فرانسه در دیدار با همتای ایرانی خود نسبت به افزایش اختلاف بین تهران و ریاض پیرو حوادث رخ داده در مکه هشدار داد.
کد خبر: ۵۳۴۸۸۸
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۴ - ۰۰:۰۸ - 28 September 2015


رییس جمهور فرانسه در دیدار با همتای ایرانی خود نسبت به افزایش اختلاف بین تهران و ریاض پیرو حوادث رخ داده در مکه هشدار داد.

به گزارش فارس «فرانسوا اولاند» رییس جمهور فرانسه امروز (یکشنبه) در دیدار با «حسن روحانی» همتای ایرانی خود در نیویورک و در حاشیه مجمع سالیانه سازمان ملل متحد درباره وقایع رخ داده در مکه و هشدار نسبت به افزایش اختلاف بین تهران و ریاض گفت: «فاجعه رخ داده در مکه نباید موجب افزایش تنش بین ایران و عربستان سعودی شود.»

به گزارش خبرگزاری «رویترز » اولاند درباره آخرین تحولات سوریه نیز به رییس جمهور ایزان گفت: «ایران یک بازیگر در منطقه است و می‌تواند تسهیل کننده  فرآیند سیاسی سوریه باشد.»

اولاند همچنین مدعی شد که «بشار اسد» رییس جمهور سوریه نمی‌تواند بخشی از راه حل سیاسی در این کشور باشد.

گفتنی است، به خاطر بی‌تدبیری و بی‌کفایتی مقام‌های سعودی عده زیادی از زائران کشورهای مختلف در حادثه مکه جان باختند. حادثه پنجشنبه گذشته در مکه مکرمه  169 کشته، 48 مجروح و 307 مفقود ایرانی را تا این لحظه در پی داشته است.

شبکه خبری بی‌بی سی نیز در تحلیلی در این زمینه نوشت:اینک اعتراض به رویکرد عربستان در مدیریت حج با وجود هزینه‌های چند میلیارد دلاری فراتر از ایران رفته است.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 37]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن