تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسن عسکری (ع):عبادت کردن به زیادی روزه و نماز نیست، بلکه (حقیقت) عبادت، زیاد در کار ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814717803




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جان کری: هدف ایجاد سوریه سکولار است


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: جان کری: هدف ایجاد سوریه سکولار است
وزیر خارجه آمریکا در اظهاراتی بر لزوم هماهنگی کشورهای منطقه برای شکست داعش خبر داد
به گزارش نامه نیوز،  «جان کری» وزیر امور خارجه آمریکا امروز (یکشنبه) در سخنانی گفت، تمامی تلاش‌ها برای شکست داعش باید هماهنگ شده باشند.
 
به گزارش خبرگزاری انگلیسی «رویترز» جان کری در جمع خبرنگاران در این زمینه ضمن اشاره بر لزوم هماهنگی همه تلاش‌های صورت گرفته در مسیر شکست داعش در خاورمیانه از عدم تحقق این امر خبر داد.
 
کری در این زمینه گفت: «فکر می‌کنم حیاتی‌ترین موضوع این است که تمام تلاش‌ها در مسیر شکست داعش نیاز به هماهنگی دارند اما این مسئله هنوز محقق نشده است. من فکر می‌کنم ما درباره چگونگی ادامه نبرد علیه داعش دل نگرانی‌هایی داریم.»
 
بر اساس این گزارش، «سرگئی لاوروف» وزیر امور خارجه روسیه نیز قبل از دیدار با کری از هماهنگی اطلاعاتی بین ایران، عراق  و روسیه در زمینه نبرد علیه داعش خبر داده بود.
 
وزیر خارجه آمریکا در ادامه اظهاراتش افزود، هدف  ایجاد یک سوریه سکولار و متحد است که بتواند بدون حضور نظامیان خارجی دوباره در صلح بوده و با ثبات بشود.
 
برخی مقامات آمریکایی نیز خبر دادند که «باراک اوباما» رییس جمهور آمریکا تصمیم‌گیری درباره طرح‌های پیشنهادی جدید در قبال سوریه و داعش را تا زمان مشخص شدن جزئیات طرح پیشنهادی ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه درباره سوریه به تاخیر انداخته است.
 
در ادامه گمانه‌زنی‌ها درباره ارائه طرح پیشنهادی رئیس‌‌جمهور روسیه درباره سوریه و مقابله با گروه‌های تروریستی، برخی مقامات آمریکایی خبر دادند، اوباما می‌خواهد در دیدار مستقیم با ولادیمیر پوتین در حاشیه نشست مجمع عمومی سازمان ملل از جزئیات این طرح باخبر شود.


منبع: فارس


۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن