تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820947901




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش کاشانی نسبت به قضاوت داوران خارجی


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: واکنش کاشانی نسبت به قضاوت داوران خارجی
رییس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس گفت: انتخاب داور بازی دربی جزء وظایف فدراسیون فوتبال است و ارتباطی به باشگاه پرسپولیس ندارد تا کمپین تشکیل دهد.


جعفر کاشانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار حوزه فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان افزود: کمپین در چارچوب اساسنامه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ تشکیل می‌شود و کانون هواداران نمی‌تواند کمپینی برای عدم حضور داور خارجی برای قضاوت در بازی دربی تشکیل دهد.


کاشانی در ادامه عنوان کرد: هر فردی جائزالخطا است و داوران هم از این امر مستثنی نیستند. هم چنین موقعی که تیم نیرومند و قدرتمند باشد آن‌وقت اشتباهات داوری تاثیری بر نتیجه‌اش نخواهند داشت.


وی در مورد انتخاب اسپانسر برای باشگاه پرسپولیس گفت: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد یکی از اپراتور‌های تلفن همراه اسپانسری باشگاه را برعهده می‌گیرد. همچنین در جلسه هیات مدیره قرار است پیش‌نویسی قرارداد با این اپراتور به امضای اعضای هیات مدیره برسد.


وی در مورد اینکه گفته می‌شود پرسپولیس اجازه عقد قرارداد با اسپانسر را ندارد بیان کرد: این موضوع صحت ندارد و باشگاه مشکلی برای عقد قرارداد با حامی مالی را ندارد.


کاشانی در پایان درباره غیبتش در جلسات هیات مدیره خاطرنشان کرد: امیدوارم مشکلات برطرف شود چون طرح کلیات باعث می‌شود که جزئیات برملا شود.


انتهای پیام/





اشتراک گذاری




مطالب مرتبط

تاریخ دیدار دوستانه تیم ملی فوتبال مشخص شد
پشت پرده غیبت کاشانی در جلسات هیات مدیره
کاشانی: سوشا مکانی برای ارشاد به کمیته انضباطی می‌آید
مراسم رونمایی از پیراهن جدید پرسپولیس + عکس
کاشانی: جلسه هیأت مدیره کمیته فنی با حضور برانکو برگزار می‌شود
توافق باشگاه پرسپولیس با حامی مالی جدید





۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۶





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن