تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر که از آبروی برادر مسلمان خود دفاع کند مطمئناً بهشت بر او واجب می شود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816250163




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صنعت نفت با تنگناي مالي مواجه است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۵۳ب.ظ)
صنعت نفت با تنگناي مالي مواجه است موج - عضو کميسيون انرژي مجلس گفت: برنامه‌هاي توليد فرآورده در کشور بايد تقويت شود اين در حالي است که صنعت نفت با تنگناي مالي مواجه است.
به گزارش خبرگزاري موج به نقل از شانا، اميرعباس سلطاني، توليد فرآورده‌هاي نفتي را اولويت خواند و گفت: به طور حتم در جريان بررسي بودجه سال آينده، سازوکارهايي که منتهي به توليد اين محصولات شود مورد اهتمام قرار مي‌گيرد.
دبير کميسيون انرژي مجلس افزود: از آن جهت، برنامه‌هاي توليد فرآورده مورد توجه است که آن‌ها مسير کاهش خام فروشي را هموار مي‌کنند.
اين نماينده مجلس نهم، ضرورت سرمايه‌گذاري در ميدان‌هاي مشترک را يادآوري کرد و گفت: صنعت نفت در چند سال گذشته با تنگناهاي مالي و منابع مواجه شده است که لزوم رفع آن‌ها به منظور حفظ وضع موجود و اجرايي برنامه‌هاي آينده در زمينه توليد و توسعه ضروري است.
وزير نفت مرداد امسال درباره برنامه هاي وزارت نفت براي جلوگيري از خام فروشي گفته بود: برنامه‌هاي وزارت نفت در اين زمينه در چارچوب اقتصاد مقاومتي است؛ به نحوي که تا سه سال آينده توليد ميعانات گازي از ميدان پارس جنوبي و ديگر ميدان‌هاي کشور به يک ميليون بشکه در روز مي‌رسد که در داخل کشور فراورش خواهد شد.
بيژن زنگنه گفته بود: بر اين اساس بخشي از ميعانات گازي توليد شده در اختيار پالايشگاه ستاره خليج‌فارس با ظرفيت فراورش ۳۶۰ هزار بشکه قرار مي‌گيرد که فاز نخست اين پالايشگاه تا پايان امسال گشايش مي‌يابد.
به گفته زنگنه، همچنين ۱۳۰ هزار بشکه از ميعانات گازي در اختيار پالايشگاه‌ها براي مصرف قرار مي‌گيرد که ۱۲۰ هزار بشکه از آن مربوط به پالايشگاه شيراز است؛ ضمن اين که ۴۰۰ هزار بشکه ميعانات گازي در قالب ۸ پالايشگاه ۶۰ هزار بشکه‌اي سيراف نيز از ميعانات گازي تغذيه مي‌کنند.
زنگنه با بيان اين که بعد از اين، به مرحله بعدي زنجيره ارزش وارد مي‌شويم، افزوده بود: نفتايي که در پالايشگاه سيراف توليد مي‌شود به عنوان خوراک پتروشيمي‌ها مورد استفاده قرار مي‌گيرد.
وزير نفت گفته بود: در بخش پتروشيمي ۷۰ ميليارد دلار طرح براي توسعه طرح‌هاي جديد و قديمي پتروشيمي تعريف کرده‌ايم که با اجراي اين طرح‌ها ارزش توليدات ما سه برابر مي‌شود.
وي همچنين درباره برنامه وزارت نفت براي ساخت پالايشگاه‌هاي نفت خام، گفته بود: به دنبال اين هستيم تا پالايشگاه‌هاي نفت خام بخصوص با نفت خام بسيار سنگين احداث شوند، که هم اکنون يک شرکت ايراني درخواست ساخت پالايشگاه ۳۰۰ هزار بشکه‌اي با نفت فوق سنگين را به وزارت نفت ارائه کرده است و بعد از رفع تحريم‌ها در جاسک احداث خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن