تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 2 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):گويا مؤمنان همان فقيهان (فرزانگان دين فهم) و اهل انديشيدن وپند گرفتن هستند. شنيد...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

آراد برندینگ

سایبان ماشین

بهترین وکیل تهران

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

خرید یخچال خارجی

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

سلامتی راحت به دست نمی آید

حرف آخر

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

کپسول پرگابالین

خوب موزیک

کرکره برقی تبریز

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

سایت ایمالز

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812177407




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

شکستن حصر آبادان به ما آموخت که با مقاومت مي‌توان همه تهديدها و تحريم‌ها را در هم شکست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۵ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۱۶ب.ظ)
سردار دهقان: شکستن حصر آبادان به ما آموخت که با مقاومت مي‌توان همه تهديدها و تحريم‌ها را در هم شکست موج-وزير دفاع گفت:حصر آبادان و مقاومت مردم و رزمندگان در اين شهر تحت محاصره به ما آموخت که با مقاومت و ايثار مي‌توان همه، تهديدها، حصرها و تحريم‌ها را در هم شکست و پيروزي را با صلابت رقم زد.
به گزارش خبرگزاري موج، سردار حسين دهقان وزير دفاع و پشتيباني نيروهاي مسلح در بيستمين نشست شوراي هماهنگي روساي مراکز روابط عمومي و اطلاع رساني دستگاه‌هاي اجرايي کشور که به ميزباني وزارت دفاع برگزار شد، طي سخناني با گرامي‌داشت هفته دفاع مقدس و تبريک پنجم مهر سالروز شکست حصر آبادان، از عمليات پيروزمند ثامن الائمه که منجر به شکست حصر آبادان شد، به عنوان نقطه عطفي در حماسه جاويد دفاع مقدس و سرپل پيروزي‌هاي بزرگ رزمندگان اسلام ياد کرد و افزود: حصر آبادان و مقاومت مردم و رزمندگان در اين شهر تحت محاصره به ما آموخت که با مقاومت و ايثار مي‌توان همه، تهديدها، حصرها و تحريم‌ها را در هم شکست و پيروزي را با صلابت رقم زد.
دهقان با بيان اينکه فرايند ارتباطات بايد همواره پويا، مؤثر و سازنده باشد، تصريح کرد: اطلاع رساني يکي از ارکان مهم دستگاه‌هاي اجرايي است که مي‌تواند در پيشبرد اهداف سازماني و تعامل سازنده ميان مردم و مسوولان نقش مهمي ايفا کند.
وزير دفاع گفت: اطلاع رساني و اقناع سازي زمينه‌هاي جلب حمايت عموم مردم را فراهم و منجر به ايجاد فضايي اعتماد برانگيز در جامعه مي‌گردد که در صورت استمرار، تبديل به موج و موج آفريني خواهد شد.
دهقان با تبيين ويژگي‌هاي قدرت نرم گفت: لازم است انبوه سازي و گزيده سازي را مورد توجه قرار رداده و علاوه بر جنبه‌هاي علمي، به حوزه‌هاي عملي اين حرفه نيز توجه ويژه اي داشت.
وزير دفاع با اشاره به اهميت اطلاع رساني مستمر و بيان اين نکته که همپاي خدمات دولت، اطلاع رساني مؤثر شکل نگرفته است، گفت: بايد دستگاه‌هاي اطلاع رساني، مثل هفته دولت، هر روز گزارش اقدامات و فعاليت‌هاي خود را به مردم ارائه کنند و هفته دولت بايد تبلور و نقطه اوج رابطه ميان دولت و ملت باشد.
وزير دفاع با بيان اين که ما امروزه در عصر دوفضايي شدن جهان زندگي مي‌کنيم، افزود: امروزه شبکه‌هاي اجتماعي و فضاي مجازي ضمن ايجاد دنياي جديد، بسترهاي لازم را براي شکل گيري ذهنيت‌هاي جامعه ايجاد کرده‌اند که به شدت رفتارها را نيز تحت تأثير قرار داده است و وظيفه مراکز اطلاع رساني و روابط عمومي‌ها تبديل تهديدهاي اين فناوري نوين ارتباطي به فرصت‌هاي جديد است.
دهقان، با بيان اينکه در اين مدت کوتاه، کارهاي بسيار سازنده و بزرگي توسط دولت يازدهم و صورت گرفته است، افزود: متوليان اطلاع رساني در دستگاه‌هاي اجرايي بايد اين اقدامات سازنده را به صورت هنرمندانه و اقناعي به اطلاع مردم برسانند.
وي افزود: اطلاع رساني دقيق، صحيح و به هنگام مي‌تواند ضمن ايجاد آرامش در جامعه، موجبات افزايش کارآمدي دولت را نيز فراهم کند.
وزير دفاع گفت: دولت با راهبرد افزايش ارتباط هرچه بيشتر با مردم مصمم است اميد و نشاط را در جامعه فزوني بخشيده، زمينه مشارکت هرچه بيشتر مردم را فراهم کند؛ زيرا اين مهم موجبات رشد و تعالي در همه حوزه‌ها خواهد شد.
در ابتداي اين نشست عليرضا معزي دبير شوراي اطلاع رساني دولت طي سخناني با ارائه گزارشي از اقدامات دستگاه‌هاي اجرايي در هفته دولت بر ضرورت آسيب شناسي و تجزيه و تحليل اقدامات انجام گرفته در اين هفته با هدف ارتقاي سطح کمي و کيفي فعاليت‌هاي اطلاع رساني، تبليغي و اقناعي تاکيد کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 15]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن