تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):خداوند اِبا دارد از اين كه باطلى را حق معرفى نمايد، خداوند اِبا دارد از اين كه حق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821205224




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

زیردریایی انگلیس در خلیج‌فارس زمین گیر شد


واضح آرشیو وب فارسی:فرهنگ نیوز:
زیردریایی انگلیس در خلیج‌فارس زمین گیر شد
زیردریایی انگلیس در خلیج‌فارس زمین گیر شد تصاویر ماهواره‌ای نشان می‌دهند زیردریایی هسته‌ای انگلیسی در بندر فجیره، امارات متحده عربی، در حال تعمیر است.


به گزارش فرهنگ نیوز، یک زیردریایی هسته‌ای انگلیسی پس از اینکه در عملیات کاملا سری در آب‌های خلیج فارس دچار مشکلات فنی شده در بندری در امارات متحده عربی پهلو گرفته است.

روزنامه دیلی‌میل انگلستان نوشت این زیردریایی متعلق به نیروی دریایی سلطنتی در بندر فجیره، نزدیک به ایران، در حال تعمیر است.

کابل آبی در کنار زیردریایی ظاهرا برق این شناور را در زمان تعمیر تهیه می‌کند.

تصاویر نشان می‌دهند که این زیردریایی تقریبا ۲۰۰ متری در محوطه‌ای که توسط کانتینرهای فلزی از دیده‌ها پنهان شده است، در حال تعمیر است.

این زیردریایی‌ها که به منظور شناسایی تأسیسات دشمن به کار می‌روند یکی از چهار زیردرایی کلاس ترافالگار (Trafalgar) انگلستان است که به مدت ۳۰ سال در نیروی دریایی سلطنی خدمت کرده و به دلیل قدیمی بودن دچار مشکلات بسیاری هستند.

جان لارج، متخصص مسائل هسته‌ای، می‌گوید: "این یک تصویر بسیار نادر در این آب‌ها است زیرا این زیردریایی‌ها معمولا برای هزاران مایل و در حالیکه شناسایی و استراق‌سمع انجام می‌دهند، زیر آب پنهان باقی می‌مانند. اینکه تصاویر این زیردریایی در نقشه گوگل مشخص شود بسیار برای فرمانده آن مایه تأسف است."


منبع: تسنیم


94/7/5 - 14:09 - 2015-9-27 14:09:54





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فرهنگ نیوز]
[مشاهده در: www.farhangnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن