تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814701748




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاری جشنواره پاییزی در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان با حضور پژمان جمشیدی و سوریان


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: برگزاری جشنواره پاییزی در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان با حضور پژمان جمشیدی و سوریان
چهره های مختلف ورزشی و سینمایی از جمله پژمان جمشیدی و حمید سوریان در جشنواره پاییزی در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان شرکت می‌کنند.
به گزارش نامه نیوز، موسسه خیریه بهنام دهش پور، حامی بیماران مبتلا به سرطان با حمایت مالی شرکت‌ها، سازمانها و مجموعه‌های گوناگون، جشنواره پاییزی خود را برگزار می‌کند.

در این جشنواره غرفه‌هایی متنوع از رستورانها، صنایع دستی، شیرینی و غذاهای خانگی، کافی شاپ، پوشاک، جواهرات، زیور آلات، لوازم بهداشتی و آرایشی و ... حضور خواهند داشت.

این جشنواره از 7 تا 10 مهرماه در مجموعه فرهنگی، ورزشی، رفاهی «تلاش» واقع در خیابان ولی عصر(عج)، نرسیده به چهارراه پارک وی از ساعت 10 تا 21 برگزار خواهد شد.

ستارگان سینمایی و ورزشی به رسم دوره های گذشته در این فرصت مردمی، در کنار اقشار مختلف مردم به بیماران مبتلا به سرطان کمک خواهند کرد و در این بازارچه حضور خواهند داشت.

از جمله چهره های ورزشی دعوت شده به این مراسم می توان به پژمان جمشیدی و حمید سوریان اشاره کرد. چهره های هنری مثل صابر ابر، بهاره بهنما، همایون ارشادی، لیلی رشیدی، بهاره کیان افشار، امین زندگانی، امیر آقایی، مهرانه مهین ترابی، غفاری، نگار جواهریان، راضیه برومند، شبنم مقدمی، رخشان بنی اعتماد، مهتاب کرامتی، روزبه نعمت الهی، پگاه آهنگرانی، امیر علی دانایی نیز به این جشنواره دعوت شده اند.


برگزاری جشنواره پاییزی در حمایت از بیماران مبتلا به سرطان با حضور جمشیدی و سوریان





۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 34]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن