تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام رضا (ع):خداوند اجابت دعاى مؤمن را به شوق (شنيدن) دعايش به تأخير مى اندازد و مى گويد: «صداي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814798849




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گل‌محمدی: بازی با نفت یک‌طرفه بود


واضح آرشیو وب فارسی:جوان آنلاین: گل‌محمدی: بازی با نفت یک‌طرفه بود
سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن گفت: نفت تهران به هدفش رسید، بازی با این تیم یک‌طرفه بود و ما نتوانستیم از تک‌موقعیت‌ها استفاده کنیم
تسنیم: یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نفت تهران اظهار داشت: زحمت زیادی در این بازی کشیدیم اما نفت تهران به هدفش رسید، بازی یک طرفه بود و ما نتوانستیم از تک موقعیت‌ها استفاده کنیم و با کمی دقت به گل می‌رسیدیم.

وی افزود: حریف دفاع چندلایه داشت و برای تیمی مثل ما که روی زمین کار می‌کند بازی در زمین نامطلوب فولادشهر سخت است و امیدوار هستیم در هفته‌های آتی این مشکل برطرف شود.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره مصدومیت متعدد بازیکنان تیم گفت: شرایط بدنی بازیکنان خوب است و مصدومیت حدادی‌فر به شرایط بدنی ربطی نداشت و ممکن است برای هر بازیکنی پیش بیاید؛ بدنسازی سختی داشتیم و هادی محمدی بعد از 2 هفته به شرایط بازی رسید ولی فکر نکنم بدنسازی در این مصدومیت‌ها نقشی داشته باشد.

وی بیان کرد: البته شرایط بد زمین هم می‌تواند در این مصدومیت‌ها موثر باشد و اگر بازیکنان ما از نظر شرایط بدنی مشکل داشتند نمی‌توانستند در هر بازی 10.5 کیلومتر بدوند و خوب بازی کنند.

گل‌محمدی درباره وضعیت مسعود حسن‌زاده در این فصل تصریح کرد: عملکرد ضعیف وی در بازی قبل و مصدومیت از ناحیه ران پا سبب شد که ما استفاده از حسن‌زاده را در دیدار امروز به صلاح ندانیم.

وی درباره تعطیلات چند روزه لیگ خاطرنشان کرد:  2 بازی تدارکاتی در این مدت داریمکه البته هنوز دقیق مشخص نیست ولی سعی داریم که بازیکنان در شرایط مسابقه را قرار دهیم و باید از این موقعیت برای مقابله قدرتمندانه با سایپا بهره ببریم.





تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۳





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جوان آنلاین]
[مشاهده در: www.javanonline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن