تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 27 خرداد 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):از خوشبختى انسان خوش اخلاقى و از بدبختى انسان بد اخلاقى است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801182667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گزارش کمیسیون ویژه برجام پس از ارائه به هیات رئیسه در مجلس قرائت می شود


واضح آرشیو وب فارسی:جمهوری اسلامی: عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: گزارش نهایی کمیسیون ویژه بررسی برجام پس از ارایه به هیات رئیسه در جلسه علنی مجلس قرائت می شود.
محمد حسین فرهنگی در گفتگو با ایرنا اظهار داشت: قرائت گزارش کمیسیون ویژه برجام در دستور کار هفته جاری مجلس قرار دارد که پس از ارایه این گزارش به هیات رئیسه، منتشر و در نخستین جلسه علنی مجلس شورای اسلامی قرائت می شود.
ضرغام صادقی دیگر عضو هیات رئیسه مجلس نیز در مورد زمان قرائت گزارش کمیسیون ویژه برجام گفت: اعضای هیات رئیسه در جلسه عصر یکشنبه درباره نحوه قرائت گزارش نهایی کمیسیون ویژه برجام در مجلس گفت وگو می کنند.
در جلسه علنی 28 مرداد 94 مجلس شورای اسلامی به منظور بررسی برنامه جامع اقدام مشترک(برجام)، 15 نفر از نمایندگان برای عضویت در کمیسیون ویژه بررسی برجام، نتایج و پیامدهای آن انتخاب شدند.
تاکنون در جلسات این کمیسیون اعضای تیم مذاکره کننده قبلی و فعلی، محمد نهاوندیان رئیس دفتر رئیس جمهور، حجت الاسلام سید محمود علوی وزیر اطلاعات، علی اکبر صالحی رئیس سازمان انرژی اتمی، علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی و یوکیا آمانو مدیر کل آژانس بین المللی انرژی ... [ مشاهده متن کامل خبر در روزنامه جمهوری اسلامی ]

یکشنبه ، ۵مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جمهوری اسلامی]
[مشاهده در: www.jomhourieslami.net]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 80]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن