تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):دعا كردن را در هنگام رقّت قلب غنيمت شمريد، كه رقت قلب، رحمت است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814727201




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

هافینگتون پست: عربستان در یمن با گروه های تروریستی هم پیمان شده است


واضح آرشیو وب فارسی:کیهان: یک روزنامه آمریکایی فاش کرد، رژیم آل سعود جهت مقابله با انقلابیون یمن، با گروه های تروریستی در این کشور هم پیمان شده است.
به گزارش خبرگزاری فارس، «هافینگتون پست» نوشت، عربستان (به بهانه) مقابله با نفوذ ایران و الحوثی ها در یمن، با گروه های شبه نظامی و تروریستی فعال در یمن هم پیمان شده است.
هافینگتون پست افزود: «همکاری عربستان و القاعده در یمن زمانی بیشتر نمایان می شود که جنگنده های سعودی اصلا متعرض مواضع القاعده نمی شوند، این در حالی است که مواضع الحوثی ها را به شدت بمباران می کنند.»
البته این روزنامه در ادامه مدعی شد، حمایت عربستان از القاعده، روابط ریاض- واشنگتن را پیچیده می کند، این در حالی است که مقامات ریاض بدون اجازه کاخ سفید، آب نمی خورند.
هافینگتون پست با اشاره به اینکه «عبد ربه منصور هادی» رئیس جمهور پیشین یمن، خرداد گذشته «عبدالوهاب الحمیقاتی»، یک تروریست تحت تعقیب را جهت شرکت در یک میزگرد سازمان ملل، به ژنو اعزام کرده بود، نوشت که این نوع اقدامات، روابط عربستان و آمریکا را پیچیده تر می کند.
تحولات میدانی
ارتش و کمیته های مردمی یمن اما طی عملیاتی در منطقه «الخوبه»، فرمانده نیروهای مرزی عربستان در این منطقه، یک افسر ارشد با درجه سرهنگی و یک سرباز را به هلاکت رساندند. دیروز همچنین، نیروهای ... [ مشاهده متن کامل خبر در روزنامه کیهان ]

شنبه ، ۴مهر۱۳۹۴


[مشاهده متن کامل خبر]





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: کیهان]
[مشاهده در: www.kayhan.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن