تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):تکمیل روزه به پرداخت زکاة یعنى فطره است، همچنان که صلوات بر پیامبر (ص) کمال نماز است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815364885




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آمادگي انتقال اجساد حجاج به کشور را داريم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۶:۲ب.ظ)
مدير عامل شرکت فرودگاه‌هاي کشور: آمادگي انتقال اجساد حجاج به کشور را داريم موج - مدير عامل شرکت فرودگاه‌هاي کشور با اشاره به اين که در وصول بدهي ايرلاين‌ها جدي هستيم، گفت: آمادگي انتقال اجساد حجاج به کشور را داريم.
به گزارش خبرگزاري موج، رحمت‌الله مهابادي، مدير عامل شرکت فرودگاه‌هاي کشور، امروز در حاشيه نمايشگاه تجهيزات الکترونيکي هواپيمايي اظهار داشت: تمام فعاليت‌هاي مهندسي هواپيمايي از سوي مهندسان اين صنعت انجام مي‌گيرد و وضعيت فعلي مهندسي هواپيمايي را مديون کارکرد و عملکرد اين مهندسان هستيم.
وي با اشاره به اين که در دوران تحريم‌ها مهندسان ايراني توانستند تجهيزات الکترونيکي را در داخل تعمير و نگهداري کنند، بيان کرد: در دوران دفاع مقدس يکي از جلوه‌هاي مقاومت در همين بخش بود به طوري که در ۳۱ شهريور که پايگاه يکم شکاري نيروي هوايي بمباران شد، يکي از آسيب‌هاي جدي به سيستم کمک ناوبري وارد شد که از همان روز کار تعمير اين سيستم‌ها توسط متخصصان ايراني انجام گرفت.
مدير عامل شرکت فرودگاه‌هاي کشور با بيان اين که در دوران تحريم‌ها تلاش‌هاي متخصصان ايراني بي‌وقفه ادامه يافت، افزود: الآن که در دوران پساتحريم هستيم، مي‌توانيم با شکوه و عظمت اعلام کنيم که اين دوران را با سربلندي پشت سر گذاشتيم و اين نمايشگاه جلوه‌اي از مقاومت و ارتباطات هوانوردي ايران است.
مهابادي در خصوص بدهي شرکت‌هاي هواپيمايي به شرکت فرودگاه‌ها تصريح کرد: ما الان در فصل کم مسافر قرار داريم و همان‌طور که قبل هم اعلام کردم، در وصول مطالبات جدي هستيم؛ زيرا اگر مطالبات پرداخت نشود، در خدمات‌رساني با مشکل مواجه مي‌شويم که اين موضوع پذيرفتني نيست.
وي با اشاره به اين که با هماهنگي با ساير عوامل صنعت به سمتي مي‌رويم تا بدهي جاري نداشته باشيم و از بدهي معوقه کاسته شود، عنوان کرد: بدهي معوق ايرلاين‌ها به ۶۰۰ ميليارد تومان رسيده است، به جز بدهي‌هاي جاري که هر دو ماه يک‌بار اعلام مي‌شود.
مدير عامل شرکت فرودگاه‌هاي کشور در خصوص اين که آيا فشار بر تمامي ايرلاين‌ها وارد مي‌شود، توضيح داد: ما اصلا به ايرلاين‌ها فشاري نمي‌آوريم، بلکه تقاضا داريم تا ارتباط مالي داشته باشند و بدهي‌ها را پرداخت کنند.
مهابادي در خصوص ورود تجهيزات جديد در پساتحريم اظهار داشت: ما بهترين سامانه‌ها را در کشور نصب کرده‌ايم. در رادارها مشکلات جدي داشتيم که به پشتوانه نيروهاي متخصص توانستيم سيستم‌ها را تعمير و به روز رساني کنيم، بنابراين در اين بخش نيازي نداريم، اما؛ براي افزايش پذيرش ترافيک هوايي و نوسازي تجهيزات در حوزه راداري، تجهيز فضا و ابزارهاي نشست و برخاست در حال به روز رساني هستيم.
وي با اشاره به اين که برنامه خريد ۲۵۰ ميليون دلار دستگاه و تجهيزات فرودگاهي داريم، گفت: بخشي از اين قراردادها منعقد شده است و بخشي ديگر در مرحله فني قرار دارد.
مدير عامل شرکت فرودگاه‌هاي کشور در خصوص انتقال اجساد حجاج به کشور گفت: شرايط خاصي نيست که از پس آن برنياييم. ستادي در اين خصوص در دولت تشکيل شده است و آمادگي انتقال اجساد حجاج را به کشور داريم، اما؛ هنوز به ما زمان مشخصي اعلام نشده است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن