تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم(ص):ایمان به صرف ادعا و آرزو نیست، بلکه ایمان آن است که خالصانه در جان و دل قرار گیرد و ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814778066




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اردوغان مهر نوکری عربستان را به گردن انداخته است |اخبار ایران و جهان


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: اردوغان مهر نوکری عربستان را به گردن انداخته است
کد خبر: ۵۳۴۵۱۴
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۴ - ۱۶:۲۷ - 26 September 2015


نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه اردوغان نوکری عربستان را اثبات کرد، گفت: تا زمانی که سو گیری او در قبال اسلام ادامه داشته باشد باید منتظر شکست های بیشتر از سوی جمهوری اسلامی ایران باشد.

منصور حقیقت پور در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت با اشاره به اینکه اردوغان دولت سعودی را مبرا از حادثه منا دانست گفت: متاسفانه رئیس جمهور ترکیه دولت عربستان مبرای از قصور و در کشتار مردم بیگناه مسلمان در منا عنوان کرد که ضمن محکوم کردن این مسئله به اردوغان بگویم جهان اسلام حاکمی ذلیل تر از او در مقابل عربستان ندیده بود.

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: اردوغان  مهر نوکری و غلامی رژیم سعودی را به گردن خود انداخته است که این موضوع برای تمام ترک ها و افرادی که زمانی حاکم منطقه بودند ننگ است.

عزت مردم ترک فدای مزدوران صهیونیستی نشود

وی با بیان اینکه بهتر است اردوغان قدری با تعقل اظهار نظر کند، گفت: رئیس جمهور ترکیه نباید برای استمرار قدرت قدرت طرف عزت مردم ترک زیر پای مزدوران صهیونیستی فدا نکند. قطعا مسلمان ترکیه از این گونه اظهارات اردوغان اعلام برائت و برخورد خواهند کرد.  

مردم ترکیه تکلیف خود را با اردوغان مشخص می کنند

این نماینده با بیان اینکه مردم ترکیه به زودی تکلیف خود را با اردوغان روشن خواهند کرد، تاکید کرد: ترکیه مسلمان نیازمند به مدیر شجاع‌تر، مستقل تر و فهیم تر است. اردوغان نوکری عربستان را در سوریه یمن و امروز در منا به اثبات رسانده است.

حقیقت پور رفتارهای ضد ایرانی و اسلامی اردوغان را ناشی از شکست های پی رد پی طرح های این دولت عنوان کرد، توضیح داد: از وقتی که طرح های خفت بار اردوغان  در سوریه، عراقی و سایر کشورهای به شکست منتهی شد، اعلام کرد که عامل این شکست ها جمهوری اسلامی ایران است.

نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تا زمانی سو گیری ضداسلامی و به نفع امیریکا، اسرایل و عربستان توسط اردوغان ادامه  داشته باشد باید منتظر شکست های بیشتری در صحنه بین الملی از جانب جمهوری اسلامی باشد.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 24]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن