تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 27 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مسلمان آينه برادر خويش است، هرگاه خطايى از برادر خود ديديد همگى او را مورد حمله قرار ند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816197237




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برج ميلاد يک جاذبه ملي و بين المللي براي گردشگران است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۵۸ب.ظ)
برج ميلاد يک جاذبه ملي و بين المللي براي گردشگران است موج - معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري گفت: برج ميلاد تهران امروز به يک جاذبه ملي و بين المللي براي گردشگران تبديل شده است
به گزارش خبرگزاري موج، مرتضي رحماني موحد، معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، در حاشيه بازديد از جشنواره شهر عاشقي با بيان اين مطلب افزود: سرمايه‌گذاري برج ميلاد براي جذب گردشگر بسيار خوب بوده است به گونه‌اي که اين يادمان ملي در تعاريف تخصصي گردشگري گنجانده شده است و با جذب ميليوني جذب گردشگر به يک جاذبه ملي تبديل شده است.
وي با اشاره به برنامه‌هاي مختلف برج ميلاد تهران، ادامه داد: با توجه به جايگاه ويژه شهر تهران برنامه‌هاي فرهنگي و هنري برج ميلاد تهران به همين شکل بايد ادامه پيدا کند و براي تعامل بيشتر با شهروندان بايد وزنه برنامه‌هاي فرهنگي سنگين‌تر باشد تا بتوان همه سال شاهد افزايش گردشگران برج ميلاد تهران باشيم.
معاون گردشگري سازمان ميراث فرهنگي با تقدير از مسوولان برج ميلاد تهران به منظور برپايي نمايشگاه صنايع دستي و آثار هنري و حضور اقوام مختلف در جشنواره شهر عاشقي گفت: جشنواره شهر عاشقي برنامه مناسبتي خوبي همزمان با هفته گردشگري و دفاع مقدس است که توانسته با مخاطب ارتباط خوبي برقرار کند. ضمن آن که از المان‌هاي ويژه‌اي براي انتقال مفاهيم دفاع مقدس و ايثار استفاده کرده است.
به گفته موحد، اين جشنواره مجموعه قالبي است که با نمايش فرهنگ و صنايع دستي کشور توانسته ارتباط خوبي با تک تک شهروندان برقرار کند و اميدواريم برگزاري اين برنامه‌ها در يادمان ملي ايرانيان افزايش يابد.
پنجمين و آخرين جشنواره از جشنواره‌هاي تابستاني برج ميلاد تهران با عنوان «شهر عاشقي» همزمان با دهه ولايت و آغاز هفته دفاع مقدس از اول مهر برگزار شده است.
از جمله برنامه‌هاي اين جشنواره، اجراي مارش حماسي و نظامي براي گردشگران و بازديدکنندگان در گذرگاه برج ميلاد تهران است. برپايي نمايشگاه صوتي و تصويري مرتبط با موضوعات دفاع مقدس، زنان در دفاع مقدس، شهداي غواص، مراحل برپايي نمايشگاه کتاب و محصولات فرهنگي مرتبط با هشت سال جنگ تحميلي با شعار «جهاد ادامه دارد»، برپايي نمايشگاه سوغات و صنايع دستي از ديگر بخش‌هاي جشنواره «شهر عاشقي» است. همچنين همزمان با برپايي جشنواره شهر عاشقي هنرمندان تئاتر هر شب از ساعت 18 تا 23 پرفورمنس هايي را با موضوعات اعياد قربان تا غدير، ايثار، شهادت و تاريخ هشت سال دفاع مقدس اجرا خواهند کرد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون
پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن