تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هركس به خدا و روز قيامت ايمان دارد، بايد سخن خير بگويد يا سكوت نمايد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814716516




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگراني هواداران اينتر از ضرر مالي سنگين اين باشگاه در سال گذشته


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۵:۴۵ب.ظ)
نگراني هواداران اينتر از ضرر مالي سنگين اين باشگاه در سال گذشته موج - گزارش‌هاي اخير رسانه‌هاي ايتاليايي از ضرر مالي هنگفت باشگاه اينتر در سال گذشته حکايت دارد.
به گزارش خبرگزاري موج، گروهي از رسانه‌هاي ايتاليا اعلام کرده‌اند، باشگاه اينتر در سال مالي گذشته‌اش رقمي معادل 90 ميليون يورو ضرر کرده است.
اريک توهير، مالک باشگاه اينتر روز گذشته (جمعه) در شهر ميلان حضور داشت تا گزارش کار سالانه باشگاه را در جلسه‌اي دو ساعته با حضور مديران باشگاه بررسي کند.
گزارش شبکه مدياست و کوريره دلواسپورت ايتاليا حاکي از آن است که مديران باشگاه اينتر در جلسه‌‌شان با توهير به او اعلام کرده‌اند که نراتزوري در سال مالي اخير خود، از تاريخ اول جولاي سال 2014 تا تاريخ سي‌ام ژوئن سال 2015 ضرري معادل 90 ميليون يورو داشته است.
در صورتي که رقم اعلام شده براي ضرر مالي باشگاه توسط مسئولانش تأييد شود، هواداران اينتر بايد انتظار اعمال محدوديت‌هاي نگران‌کننده‌اي را از سوي اتحاديه فوتبال اروپا داشته باشند، نهادي که پيش از اين براي اينتري‌‌ها به خاطر نقض قانون بازي جوانمردانه مالي محدوديت‌هايي را در نظر گرفته است.
عاملي که احتمال سنگين‌تر شدن مجازات اينتر توسط يوفا را افزايش مي‌دهد، سرمايه‌گذاري هنگفت اين باشگاه در بازار نقل‌و‌انتقالات تابستان امسال است که بازيکناني مانند جفري کندوگبيا، ايوان پريسيچ و استوان يووتيچ را به خدمت گرفت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 17]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن