تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 19 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):سخن گفتن درباره حق، از سكوتى بر باطل بهتر است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814656239




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

برگزاري همايش سالانه انبوه‌سازان کشور در باب چالش‌هاي طرح جامع مسکن


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۴:۰ب.ظ)
برگزاري همايش سالانه انبوه‌سازان کشور در باب چالش‌هاي طرح جامع مسکن موج - 13 مهر سال جاري همزمان با روز جهاني اسکان بشر، همايش سالانه انبوه‌سازان کشور با هدف اعلام و تبيين ديدگاه‌هاي انبوه‌سازان کشور در باب چالش‌هاي طرح جامع مسکن و جايگاه بخش مسکن و ساختمان در برنامه ششم توسعه برگزار مي‌شود.
به گزارش خبرگزاري موج، در اين همايش که با همکاري کانون سراسري انبوه‌سازان مسکن و ساختمان ايران در محل پژوهشگاه نيروي تهران برگزارمي شود، معاونان وزير راه و شهرسازي، معاونان وزير کشور، جمعي از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي در هيات رئيسه و کميسيون عمران مجلس و همچنين روساي انجمن‌هاي انبوه‌سازي مسکن 31 استان حضور دارند.
در همين رابطه رئيس کانون سراسري انبوه‌سازان مسکن ايران با اعتقاد به اين که بخش مسکن و ساختمان در اقتصاد کشور به عنوان موتور محرکه‌اي است که رونق آن منجر به شکوفايي و توسعه ديگر بخش‌هاي اقتصادي کشور مي‌شود، اظهار داشت: ايجاد رونق و شکوفايي در صنعت مسکن و ساختمان کشور، راه حلي عملي و مفيدي براي خروج از رکود فعلي در اقتصاد کشور است.
جمشيد برزگر، تاکيد کرد: اصول قانوني متعددي نظير قانون اساسي کشور، سياست‌هاي کلي اصل 44 قانون ساماندهي عرضه و توليد مسکن و سياست‌هاي ابلاغي مقام معظم رهبري در موضوع اقتصاد مقاومتي تاکيد مجددي بر نقش تأثيرگذار مسکن بر ايجاد رونق اقتصادي در کشور است.
اين مسوول با بيان اين که حضور توانمند و فعال بخش خصوصي در صنعت مسکن راهگشاي بسياري از مشکلات اقتصادي کشور خواهد بود، گفت: بر همين مبنا جامعه انبوه‌سازان همواره تلاش کرده تا ارتباط و تعامل سازنده خود را با بخش‌هاي مختلف تصميم گير در دولت و مجلس حفظ کند.
برزگر تصريح کرد: اکنون دو موضوع پر اهميت در فضاي اقتصادي کشور مطرح است؛ اول برنامه ششم توسعه کشور که برنامه عمومي و در دست تهيه دولت است و ديگري طرح جامع مسکن که اختصاص به بخش مسکن و ساختمان داشته و توسط وزارت راه و شهرسازي به صورت پيش‌نويس منتشر شده است، بنابراين کانون سراسري انبوه‌سازان ايران براي هر کدام از دو مقوله ياد شده پيشنهاد‌هاي مشخصي تدوين و به مراجع ذي‌ربط ارسال کرده و هم اکنون نيز در حال پيگيري موارد عنوان شده است.
وي همايش سالانه انبوه‌سازان کشور را فرصت مغتنمي در جهت ارائه نظرات و ديدگاه‌هاي کارشناسانه انبوه‌سازان در زمينه موضوع برنامه ششم و طرح جامع مسکن دانست و افزود: انبوه‌سازان در اين گرده همايي برنامه‌هايي را به صورت منسجم ارائه خواهند کرد و خواستار ارائهٔ برنامه‌هاي دولت و مجلس در خصوص اين موضوعات هستند.
رئيس کانون سراسري انبوه‌سازان در باب اهداف همايش سالانه سازمان متبوعش اظهار داشت: انبوه‌سازان با هدف اعلام و تبيين ديدگاه‌هاي خود در خصوص چالش‌هاي طرح جامع مسکن، جايگاه بخش مسکن و ساختمان در برنامه ششم توسعه برگزار کننده اين گرده همايي سالانه هستند.
برزگر در ادامه خاطرنشان ساخت: پيش بيني مي‌شود در اين همايش سالانه با حضور معتبرترين انبوه‌سازان مسکن و ساختمان از سراسر کشور بتوانيم موقعيتي را فراهم کنيم تا مطالبات مهم‌ترين متوليان بخش مسکن در بخش خصوصي به مسوولين محترم ارائه شود و با مطالبه ديدگاه‌هاي تصميم سازان و تصميم‌گيرندگان دولتي و مجلس شوراي اسلامي بر ادامه تعاملات سازنده خود استمرار ورزيم.
همچنين فرشيد پورحاجت، دبير کانون سراسري انبوه‌سازان ايران، با بيان اين که انبوه‌سازان کشور با برگزاري همايش سالانه همزمان با روز جهاني اسکان بشر بر اهميت مقوله مسکن به عنوان يک دغدغه جهاني تاکيد دارند، گفت: موضوع مسکن نه فقط در ايران بلکه در سراسر جهان به عنوان يکي از مهم‌ترين دغدغه‌هاي بشري مورد توجه و اهميت قرار دارد.
فرشيد پورحاجت افزود: کانون سراسري انبوه‌سازان ايران به عنوان مهم‌ترين متولي مسکن در بخش خصوصي، مسکن‌سازي را به عنوان يکي از پراهميت‌ترين جايگاه‌هاي اقتصادي کشور بر عهده دارد؛ بنابراين لزوم تبيين ديدگاه‌ها و برنامه‌هاي کانون سراسري براي تأثيرگذاري مثبت در فضاي اقتصادي کشور بر کسي پوشيده نيست.
وي تصريح کرد: اين همايش در دو موضوع بررسي چالش‌هاي طرح جامع مسکن و تبيين جايگاه صنعت مسکن و ساختمان در چشم‌انداز برنامه ششم توسعه برگزار خواهد شد و انبوه‌سازان بزرگ سراسر کشور در آن حضور خواهند داشت.
پورحاجت هدف از برگزاري همايش سالانه انبوه‌سازي را تبيين ديدگاه‌هاي کانون در خصوص دو مقوله جايگاه مسکن در برنامه ششم توسعه و طرح جامع مسکن عنوان کرد و گفت: در برگزاري اين همايش سعي شده تا با طراحي و چيدمان مناسب سخنراني‌ها بتوانيم دست آوردهاي مهمي را براي تأمين اهداف کلان اقتصادي کشور به ويژه در دو مقوله يادشده تحويل جامعه دهيم.
يادآور مي‌شود در همايش سالانه انبوه‌سازان مسکن ايران که همزمان با روز جهاني اسکان بشر در 13 مهر ساعت 9 صبح برگزار مي‌شود، پيام دبير کل سازمان ملل متحد در خصوص اين رويداد جهاني توسط رئيس دفتر برنامه جهاني اسکان بشر ملل متحد در تهران در قرائت خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 16]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن