تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 22 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز قلعه و دژ محکمی است که نمازگزار را از حملات شیطان نگاه می دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815163370




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بیش از یک میلیون سهم در تالار بورس گلستان دادو ستد شد


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


بیش از یک میلیون سهم در تالار بورس گلستان دادو ستد شد استان‌ها > گلستان - مدیر بورس منطقه‌ای مازندران و گلستان گفت: یک میلیون و ۱۸۴ هزار و ۱۷ سهم در ۵ روز گذشته در تالار بورس اوراق بهادار در استان گلستان دادوستد شد.

علی جعفری اظهار داشت: در 5 روز گذشته یک میلیون و 184 هزار و 17 سهم به میزان بیش از 207 میلیارد ریال توسط کارگزاران بورس اوراق بهادار در استان گلستان دادوستد شد. وی افزود: ارزش ریالی سهام خریداری شده 771 میلیون ریال و ارزش فروش سهام یک هزار و 941 میلیون ریال بوده است. مدیر بورس منطقه‌ای مازندران و گلستان تصریح کرد: این هفته سهام شرکت‌های سرمایه‌گذاری خوارزمی، ارتباطات سیار، بانک صادرات ایران، نفت بهران و قندهکمتان بیشترین ازرش معاملات استان گلستان را به خود اختصاص دادند. جعفری با اشاره به اینکه شاخص قیمت نیز با 578 واحد کاهش نسبت به هفته قبل به 61 هزار و 686 واحد رسید، افزود: 28 درصد از کل سهام مبادله شده در این هفته مربوط به خرید و 72 درصد مربوط به فروش سهام بوده است. وی با بیان اینکه بورس به معنای کیف پول و بازاری برای دادوستد است، اظهار کرد: باید برای پاسداشت اعتماد مردم به بورس از دارایی‌هایمان به طور کامل حمایت و صیانت شود. جعفری درباره اهمیت بورس خاطرنشان کرد: بورس به عنوان شغل دوم دارای زحمت کمتر و درآمد بیشتر است که به دستور رهبر معظم انقلاب و با اجرای اصل شاهد انقلابی در بورس کشور بودیم.



شنبه 4 مهر 1394 - 13:40:20





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن