تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 20 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را براى بزرگداشت خداوند زيبا بنويسد، خداوند او ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1814669330




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

خواهان حضور ايران در پروژه هاي آبي عراق هستيم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۵۷ب.ظ)
وزير منابع آبي عراق در حاشيه نمايشگاه آب و تاسيسات آب و فاضلاب کشور: خواهان حضور ايران در پروژه هاي آبي عراق هستيم موج - وزير منابع آبي عراق در حاشيه يازدهمين نمايشگاه آب و تاسيسات آب و فاضلاب کشور با اشاره به مشکل مشترک کم آبي در ايران و عراق از حضور شرکت هاي ايراني در پروژه هاي آبي عراق ابراز استقبال کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، محسن الشمري وزير منابع آبي عراق در حاشيه يازدهمين نمايشگاه آب و تاسيسات آب و فاضلاب کشور که از امروز (شنبه) به مدت چهار روز در محل دائمي نمايشگاه هاي بين المللي برگزار مي شود، گفت: کمبود آب مشکل مشترک ايران و عراق است که اين مسئله زمينه گسترش همکاري هاي طرفين را فراهم مي کند.
وي افزود: حضور شرکت هاي ايراني در پروژه هاي آبي عراق براي ما محترم است و امروز نيز در وزارت نيروي ايران جلسه اي با فعالان ايراني صنعت آب و فاضلاب برگزار مي کنيم تا به بررسي مسائل فني و اقتصادي مورد علاقه طرفين بپردازيم.
وزير منابع آبي عراق به نياز اين کشور به برق نيز اشاره کرد و افزود: ما سالانه به 20 هزار مگاوات برق نياز داريم که شرکت هاي ايراني در اين زمينه نيز مي توانند به ما کمک کنند.
چيت چيان وزير نيرو نيز در سخنان کوتاهي با ابراز خرسندي از وزير منابع آبي عراق به عنوان مهمان در يازدهمين نمايشگاه آب و تاسيسات آب و فاضلاب کشور گفت: شرکت هاي ايراني در حوزه آب و برق عراق حضور فعالي دارند و همه ساله ميزان قابل توجهي تجهيرات و خدمات فني و مهندسي به اين کشور صادر مي کنيم.
وي افزود: ما فقط به دنبال آن نيستيم که صرفاً صادر کننده تجهيزات و خدمات فني و مهندسي به عراق باشيم بلکه به دنبال آن هستيم تا ظرفيت توليدي اين کشور را نيز افزايش دهيم و اميدواريم اين مهم اتفاق بيفتد.
يازدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت آب و فاضلاب کشور از امروز (شنبه) به مدت چهار روز در محل دائمي نمايشگاه بين المللي برگزار مي شود. در اين نمايشگاه 207 شرکت داخلي در کنار شرکت هاي مختلف خارجي به ارائه آخرين دستاوردهاي خود در صنعت آب و فاضلاب مي پردازند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 12]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن