تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 12 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نشانه توبه كننده چهار است: عمل خالصانه براى خدا، رها كردن باطل، پايبندى به حق و...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1803610002




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کمترين نياز به واردات را در حوزه آب و فاضلاب داريم / تعادل بخشي به سفره هاي آبهاي زير زميني مهمترين اولويت وزارت نيروست


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۴ مهر ۱۳۹۴ (۱۲:۱۲ب.ظ)
وزير نيرو در يازدهمين نمايشگاه صنعت آب و فاضلاب کشور: کمترين نياز به واردات را در حوزه آب و فاضلاب داريم / تعادل بخشي به سفره هاي آبهاي زير زميني مهمترين اولويت وزارت نيروست موج - وزير نيرو در حاشيه يازدهمين نمايشگاه صنعت آب و فاضلاب کشور با اشاره به توانمنديهاي قابل توجه شرکت هاي ايراني در صنعت آب و فاضلاب از کمترين نياز کشور به واردات در اين حوزه خبر داد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، حميد رضا چيت چيان وزير نيرو در حاشيه يازدهمين نمايشگاه صنعت آب و فاضلاب کشور که از امروز به مدت چهار روز در محل دائمي نمايشگاه بين المللي تهران برگزار مي شود،گفت: با توجه به اهميت موضوع آب در کشور صنايع پشتيباني اين حوزه نير براي ما اهميت ويژه اي دارد و خوشبختانه در طي سه دهه اخير به پايه خوبي از خودکفايي در تامين نيازهاي اين صنعت رسيده ايم که حاصل آن در اين نمايشگاه ديده مي شود.
وي افزود: تمام شرکت هاي توليدکننده انواع تجهيزات صنعت آب و فاضلاب اعم از لوله ها، اتصالات، پمپ ها و سيستم هاي تصفيه کننده در اين نمايشگاه حضوري فعال دارند و بايد گفت محصولات شرکت هاي ايراني در بالاترين سطح استانداردهاي دنيا هستند که کمترين نياز به واردات را به وجود آورده اند.
وزير نيرو با اشاره به استقبال ايران از همکاري شرکت هاي خارجي در پروژه هاي صنعت آب و فاضلاب کشور گفت: در اين مشارکت به دنبال آن هستيم تا اطمينان يابيم در سطح دنيا مي توانيم رقابت کننده توانمندي باشيم.
وي با تاکيد بر اينکه قراردادهايي با طرف خارجي داريم که عمدتا به وسيله بخش خصوصي انجام شده است، تصريح کرد: در نمايشگاه امسال شرکت هايي از 18 کشور دنيا نيز حضور دارند و برگزاري اين نمايشگاه بهترين فرصت است تا شرکت هاي ايراني ضمن ارائه توانمنديهاي خود قراردادهاي تجاري لازم را براي تامين تجهيزات مورد نياز ببنديم.
چيت چيان در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به اينکه تعادل بخشي به سفره هاي آبهاي زير زميني مهمترين اولويت وزارت نيرو است، اظهار کرد: تاکنون 15 پروژه در اين زمينه شروع شده است و در قالب آن امسال 91 محدوده مطالعات از 609 محدوده به صورت پايلوت تحت پوش قرار مي گيرد.
وي افزود: برنامه ما اين است که در پنج سال آينده بيلان منفي سفره هاي آب هاي زيرزميني از بين برود و پس از آن در 15 سال بعدي به سطح ايستابي اوليه برسيم.
وي در خصوص سدگتوند نيز گفت: با مشارکت چندين وزارتخانه و سازمان هاي مديريت و حفاظت محيط زيست کارگروهي تشکيل شد و اين کارگروه دانشگاه تهران را مامور مطالعه درباره اين سد کرد که هفته گذشته نتايج اين بررسي ها در شوراي عالي آب به تصويب رسيد
که به زودي عمليات اجرايي آن آغاز خواهد شد.
وزير نيرو درباره بحث واگذاري شرکت مپنا به آستان قدس رضوي نيز گفت: از طريق مجاري قانوني در قوه فضاييه و دولت در حال پيگيري اين موضوع هستيم و اميدواريم به نتيجه خوبي برسيم.
يازدهمين نمايشگاه بين المللي صنعت آب و فاضلاب کشور از امروز (شنبه) به مدت چهار روز در محل دائمي نمايشگاه بين المللي برگزار مي شود. در اين نمايشگاه 207 شرکت داخلي در کنار شرکت هاي مختلف خارجي به ارائه آخرين دستاوردهاي خود در صنعت آب و فاضلاب مي پردازند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 14]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن