تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):دانش منافق در زبان او و دانش مؤمن در كردار اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812947798




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ورزشکاران باید شهدا را الگوی خود قرار دهند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان اسلامشهر: ورزشکاران باید شهدا را الگوی خود قرار دهند خبرگزاری پانا :رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر در خصوص اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس گفت: با برنامه ریزی های انجام شده سعی کردیم با اجرای برنامه های متنوع ورزشی، یاد و خاطره هشت سال دفاع مقدس در میان ورزشکاران را گرامی بداریم.
۱۳۹۴ شنبه ۴ مهر ساعت 11:51

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرگزاری پانا و به نقل از روابط عمومی فرمانداری شهرستان اسلامشهر ،قدیر آرمیان با یاد آوری اینکه تمام پیشرفت های کشور عزیزمان بخصوص در حوزه ورزش، را مدیون خون شهدا و ایثارگران هستیم، گفت: خدا را شاکریم که امسال نیز این فرصت برایمان پیش آمد تا بتوانیم ذره ای از دین ورزشی خود را به شهدا و ایثارگران ادا کنیم.
وی در خصوص برنامه های اجرایی هفته دفاع مقدس اظهار کرد: در جلسه ای که با حضور معاونین و روسای هیئت های ورزشی شهرستان برگزار شد، برنامه های متنوعی برنامه ریزی شده  است.
قدیر آرمیان در ادامه  ازبرنامه های هفته دفاع مقدس در حوزه ورزش گفت و عنوان کرد: در اجرای طرح سپاس مبتنی بر دیدار با خانواده های شهدای ورزشکار و جانباز، پیشکسوتان و ایثارگران ورزشی و تجلیل از 2 مادر شهید ورزشکار ازبرنامه هایی است که اجرا خواهیم کرد.
رئیس اداره ورزش و جوانان اسلامشهر با عنوان اینکه خانواده های شهدا نور چشم ما هستند، افزود: برگزاری مسابقات تنیس روی میز، فوتبال، بسکتبال، بدمینتون، دارت، آمادگی جسمانی، کشتی، شطرنج، اسکیت و مسابقات دارت و شطرنج ویژه بیماران خاص در دو بخش آقایان و بانوان  نیزبرگزار خواهد شد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن