تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):قرآنى كه بر پيامبر نازل شد... عزتى است كه هوادارانش شكست نمى خورند... .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821105242




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس چابهار


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: نواخته شدن زنگ آغاز سال تحصیلی جدید در مدارس چابهار خبرگزاری پانا: آیین زنگ بازگشایی مدارس چابهار با حضور نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش برگزار گردید.
۱۳۹۴ شنبه ۴ مهر ساعت 11:39

خبرگزاری پانا+بازگشایی+مدارس+چابهار+سیستان و بلوچستان

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، آیین زنگ بازگشایی مدارس چابهار با حضور ترابی نماینده ویژه وزیر آموزش و پرورش، معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش چابهار، جمعی از مسئولین اجرایی با همراهی اولیا و دانش آموزان در اولین روز از ماه مهر در مدرسه نمونه دولتی نرجس نواخته شد. معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش چابهار ضمن تبریک آغاز سال تحصیلی ۹۴-۹۵ و هفته دفاع مقدس گفت: مهرماه ماه علم و دانایی است و آموزش و پرورش به عنوان مهمترین بخش فرهنگی و اجتماعی است که می تواند در تحول و توسعه فرهنگ آموزش جامعه موثر می باشد. وی در ادامه از نقش آفرینی مسئولان اجرایی شهرستان، دهیاران، بزرگان و معتمدان که در اجرایی شدن و پیشبرد اهداف پروژه مهر همکاری داشته اند که به حق مسائل آموزش و پرورش و اهداف آن را با شعار همدلی و هم زبانی محقق ساختند؛ تشکر و قدردانی نمود. سراوانی در ادامه افزود: یکی از فعالیت های مهم و بزرگ که در راستای توسعه و تحول فرهنگ آموزش شهرستان صورت گرفت برگزاری دوره توانمدسازی معلمان بود که نگاه ویژه فرهنگی مسئولان منطقه آزاد تجاری صنعتی را در همراهی با آموزش و پرورش به دنبال داشت. این مقام مسئول اظهار داشت: در این دوره آموزش های لازم برای تعداد ۶۳۵ همکار فرهنگی در مقطع ابتدایی توسط مولفین کتب کشوری ارائه گردید. مدیر آموزش و پرورش چابهار گفت: سال گذشته جشنواره خیرین در شهرستان برگزار شد که حاصل آن مشارکت ۳۶ میلیاردی بود که ۲۰ میلیارد آن به آموزش و پرورش تعلق گرفت که هم اکنون بخشی از آن در توسعه مکان های آموزشی بکار گرفته شده است. دبیر شورای آموزش و پرورش چابهار گفت: در اولین روز آغاز تحصیلی سی هزار و ۵۹۶ دانش آموز و مجموع هزار و ۱۴۲ کلاس در ۱۹۹ مدرسه با همراهی هزار و ۳۶۷ معلم بر سر کلاس های درس حضور خواهند یافت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن