تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):چیزی با چیزی نیامیخته است که بهتر از حلم با علم باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821175302




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش به حمایت های فکری افراد نیازمند است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش: آموزش و پرورش به حمایت های فکری افراد نیازمند است خبرگزاری پانا: معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش گفت: آموزش و پرورش فقط به کمک مالی نیاز ندارد بلکه حمایت های فکری می تواند در بالندگی آموزش و پرورش بسیار موثر باشد .
۱۳۹۴ شنبه ۴ مهر ساعت 11:37

خبرگزاری پانا+

به گزارش خبرنگار آموزش و پرورش پانا حجت‌الاسلام مصطفی ناصری زنجانی،در آیین بازگشایی مدارس در استان فارس پس از قرائت پیام وزیر آموزش و پرورش برای دانش‌آموزان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره دوران دفاع مقدس از تقارن روز اول مهر ماه با روز عرفه ابراز خرسندی کرد و اظهار داشت: وزارت آموزش و پرورش با حدود 130 هزار واحد آموزشی، بیش از 13 میلیون دانش‌آموز و یک میلیون همکار فرهنگی در سراسر کشور بزرگترین تشکیلات اجرایی را داراست.
وی با تاکید بر اینکه این وزارت‌آموزش و پرورش تنها با کمک و همکاری تمام جامعه از جمله دانش‌آموزان، مدیران عالی استان‌ها، تمام دستگاه‌ها و خانواده‌های دانش‌آموزان می‌تواند انسان‌های فرهیخته تربیت کند افزود: وزارت آموزش و پرورش بیش از یک هزار و 200 مدیر در سطوح بالاتر از روسای مناطق در کشور دارد و اگر همکاری تمام این گروه‌ها نباشد این وزارت‌خانه نمی‌تواند به رسالت خود عمل کند.
معاون حقوقی و امور مجلس وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه از استانداران توقع می‌رود که در راستای توسعه آموزش و پرورش و تقویت آن همکاری داشته باشند خاطرنشان کرد: در حال حاضر یکی از بهترین دوره‌های حضور و همکاری استانداران است که آنها کمک‌های مؤثری بر تربیت دانش‌آموزان دارند و شوراهای عالی آموزش و پرورش را حمایت می‌کنند.
‌وی با بیان اینکه کمک و حمایت تنها کمک و حمایت مالی نیست بلکه حمایت اندیشه‌ای و فکری است که همکاری اولیا و مربیان را نیز می‌طلبد تصریح کرد: همکاری دانش‌آموزان در این زمینه نیز بسیار مهم است.
حجت‌الاسلام ناصری زنجانی با بیان اینکه آینده دنیا و آخرت شما دانش‌آموزان در گرو خوب درس خواندن است عنوان کرد: در این زمینه با معلمان و اولیا همکاری داشته باشید و آن عنوان مسلمان را هم فراموش نکنید چرا که شما باید افتخار اسلام باشید و اصول اسلام را بیاموزید و همواره عنوان دانش‌آموزان مسلمان را در ذهن داشته باشید.
 













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 23]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن