تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 9 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):دورترین مردم ار خداوند عزّو جل در روز قیامت سرکشانِ متکبّر هستند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819187173




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

گفت‌وگوی اردوغان و امیر قطر درباره اوضاع قدس


واضح آرشیو وب فارسی:نامه نیوز: گفت‌وگوی اردوغان و امیر قطر درباره اوضاع قدس
رئیس‌جمهور ترکیه و امیر قطر بر ضرورت اتخاذ موضعی واحد علیه تجاوزهای رژیم صهیونیستی علیه مسجدالاقصی در قدس اشغالی، تأکید کردند.
به گزارش نامه نیوز به نقل از «الجزیره»، «تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر که به ترکیه سفر کرده است، با «رجب طیب اردوغان» رئیس‌جمهوری این کشور درباره اوضاع قدس اشغالی گفت‌وگو کرد.

اردوغان و شیخ تمیم در این دیدار که در شهر استانبول انجام شد، بر ضرورت اتخاذ موضعی مشترک علیه تعرضات رژیم صهیونیستی در قدس اشغالی و مسجدالاقصی و نیز لزوم مداخله جامعه جهانی در این‌باره تأکید کردند.

منابعی در ریاست‌جمهوری ترکیه اعلام کردند اردوغان و شیخ تمیم نگرانی خود را از تجاوزهای اسرائیل علیه قدس اشغالی، گسترش شهرک‌سازی و محاصره نوار غزه اعلام و بر اهمیت تلاش‌های مشترک برای ارائه حمایت لازم از ملت فلسطین و افزایش فشارهای جهانی علیه اسرائیل تأکید کردند.

به گفته این منابع، طرفین همچنین درخصوص روابط دوجانبه بین قطر و ترکیه و مسائل منطقه‌ای از جمله سوریه و یمن بحث و گفت‌وگو کردند.


منبع: تسنیم


۰۳ مهر ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نامه نیوز]
[مشاهده در: www.namehnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن