تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زبان خود را به نرمگويى و سلام كردن عادت ده، تا دوستانت زياد و دشمنانت كم شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820615583




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بررسي ابعاد اقتصادي برجام در کميسيون اقتصادي مجلس


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۹:۱۷ب.ظ)
بررسي ابعاد اقتصادي برجام در کميسيون اقتصادي مجلس موج - سخنگوي کميسيون اقتصادي مجلس از بررسي برنامه جامع اقدام مشترک (برجام) در جلسه روز يکشنبه اين کميسيون خبر داد.
به گزارش خبرگزاري موج، رحيم زارع امروز با اعلام اين خبر افزود: اعضاي کميسيون اقتصادي مجلس برجام را از بعد اقتصادي مورد بررسي قرار خواهند داد و نظر خود را درمورد اين توافق نامه اعلام مي‌کنند.
سخنگوي کميسيون اقتصادي مجلس گفت: بررسي طرح دائمي شدن قانون ماليات بر ارزش افزوده، نشست با رئيس سازمان بسيج مستضعفين و استماع گزارش عملکردي اين سازمان، بررسي مشکلات موجود در ارتباط با موسسه مالي و اعتباري ميزان با حضور مسوولين ذي ربط از ديگر برنامه‌هاي کميسيون اقتصادي مجلس در هفته آينده است.
زارع اظهارداشت: کميسيون اقتصادي مجلس همچنين هفته آينده نشستي با اعضاي هيات تحقيق و تفحص از عملکرد سهام عدالت با مسوولين ذيربط خواهند داشت.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 47]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


سیاسی

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن