تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):همّت مؤمن در نماز و روزه و عبادت است و همّت منافق در خوردن و نوشيدن؛ مانند حيوا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820944048




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بي ادبي برخي تندروها در شبکه هاي ماهواره اي غوغا مي کند


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۲۲ق.ظ)
حجت الاسلام فرحزاد: بي ادبي برخي تندروها در شبکه هاي ماهواره اي غوغا مي کند موج - قم - کارشناس مذهبي با اشاره به دشمني هاي دشمنان اسلام، گفت: دشمنان از اسلام، چهره اي خشونت طلب و تروريست ارائه دادند تا مردم از آن روي برگردانند.
به گزارش خبرگزاري موج از قم، حجت الاسلام والمسلمين حبيب الله فرحزاد که در بيت مرحوم آيت الله العظمي بروجردي برگزار شد، دهه ذي الحجه را بسيار شريف دانست و گفت: با تحقيق و پژوهش، يافته ايم که قريب به 48 مناسبت درباره اهل بيت(ع) در ماه ذي الحجه وجود دارد که اهداي فدک به حضرت زهرا(س)، نزول آيه مودت، عيد غدير، مباهله، نزول سوره هل أتي، نزول آيه مباهله و... از جمله آن است.
وي به بيان روايتي از پيشواي پنجم شيعيان جهان پرداخت و اظهار داشت: حضرت فرموده اند: هل الدين الا الحب؟ الدين هو الحب و الحب هو الدين/ آيا دين غير از حب است؟ دين همان حب است و حب همان دين است.
کارشناس برنامه سمت خدا با اشاره به دشمني هاي دشمنان اسلام، ابراز داشت: دشمنان از اسلام، چهره اي خشونت طلب و تروريست ارائه دادند تا مردم از آن روي برگردانند و متأسفانه برخي تندروهاي شيعه نيز بر مباحثي همچون قمه زني منور مي دهند و در ايام عزاداري به پخش آن مي پردازند که نادرست است و به اسلام ضربه خواهد زد.
اين کارشناس مذهبي ادامه داد: از ديگر تندروي هاي آنان، اهانت به همسر پيامبر (ص) در رسانه است و روز فوت ايشان را جشن مي گيرند، البته مي توان مستدل و با منطق مباحث را مطرح کرد؛ اما انجام اين چنين برنامه هايي، چهره تشيع را خدشه دار خواهد کرد.
حجت الاسلام والمسلمين فرحزاد تأکيد کرد: دين ما دين اعتدال، منطق، استدلال و... است و بايد بر اساس آن قدم برداشت.
وي خاطرنشان ساخت: ما بايد در اين مواقع ببينيم که ائمه اطهار(ع) چگونه رفتار مي کردند؟ يا امام صادق(ع) چه رفتاري داشتند که بزرگان مذاهب و خلفا بر سر درس ايشان حضور پيدا مي کردند.
کارشناس برنامه سمت خدا تصريح کرد: برخي شبکه هاي ماهواره اي مذهبي در بي ادبي غوغا کرده و به اسم اهل بيت(ع) به وهن مي پردازند.
اين کارشناس مذهبي بيان داشت: با خلق حسن و محبت مي توان انسان ها را جذب کرد؛ چراکه انسان تشنه محبت است.
وي در پايان ابراز داشت: اميدواريم در مناسبت هاي مهمي که در اين ماه درباره اهل بيت(ع) وجود دارد، بتوانيم به درستي استفاده کرده و فيض ببريم.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 8]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن