تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):آدم دين‏دار چون مى‏انديشد، آرامش بر جان او حاكم است. چون خضوع مى‏كند متواضع است. ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819089074




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت پیکرهای جان باختگان حادثه منا هفته آینده


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: بازگشت پیکرهای جان باختگان حادثه منا هفته آینده


رئیس سازمان حج و زیارت با بیان این که پیکرهای جان باختگان ایرانی فاجعه مرگبار منا اوایل هفته آینده به کشور بازگردانده می‌شود، گفت: اکنون شناسایی پیکرها در سردخانه‌ها ادامه دارد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، سعید اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت درارتباط تلفنی با شبکه خبر، در بیان آخرین وضعیت حادثه‌ دیدگان فاجعه منا گفت: هماهنگی‌ها در حال انجام است تا در نخستین روزهای هفته آینده پیکرهای جانباختگان ایرانی فاجعه مرگبار منا به کشور بازگردانده شوند.

رئیس سازمان حج و زیارت ادامه داد: بررسی میدانی در بیمارستان هایی که مجروحان منتقل شده اند در حال پیگیری است و امیدواریم تا فردا آمار دقیق تری به مردم ارائه کنیم. وی گفت: تا روز گذشته بیمارستان ها مملو از مجروحین بود و تعدادی از مجروحان این حادثه به بیمارستان های طائف و ریاض و جده  منتقل شده اند.
اوحدی در ادامه افزود:  اجساد در سردخانه هاست ولی هماهنگی های لازم را انجام  می دهیم تا کار نقل و انتقال اجساد به ایران انجام شود و با همان پروازی که اجساد را منتقل می کنیم قرار است خانواده و همراه آنان نیز منتقل شود.
اوحدی رئیس سازمان حج و زیارت

رئیس سازمان حج و زیارت آخرین آمار جانباختگان را 131 نفر اعلام کرد.
اوحدی درباره بازگشایی مسیرها گفت : تا پایان ساعات دیشب مشغول بازگشایی مسیرها بودند، اجساد جمع آوری شد و امروز حاجیان عزیز برای رمی دوم جمرات راهی منا شدند.

وی افزود: اولویت ما اکنون بازگرداندن پیکر زائران ایرانی و رسیدگی به وضعیت مجروحان حادثه است و کمیته ای را برای بازگشت اجساد به میهن اسلامی تشکیل داده ایم و امیدواریم که بتوانیم تا دوشنبه و سه شنبه هفته آینده بتوانیم اجساد را به کشور منتقل کنیم.  
دانلود

لینک را کپی کنید


جمعه ۳ مهر ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 22]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن