تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):مردم، بيشتر از آن‏كه با عمر خود زندگى كنند، با احسان و نيكوكارى خود زندگى مى‏كنند...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815474550




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تازه ترين جزئيات درماني براي حجاج مجروح ايراني در عربستان


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۳ مهر ۱۳۹۴ (۱۱:۱۱ق.ظ)
تازه ترين جزئيات درماني براي حجاج مجروح ايراني در عربستان موج - رئيس مرکز پزشکي حج و زيارت جمعيت هلال احمر، جديدترين جزئيات درماني براي حجاج مجروح ايراني را در عربستان تشريح کرد.
به گزارش خبرگزاري موج، سيد علي مرعشي با اشاره به اينکه پيکر همه زائران فوت شده در حادثه منا تا بامداد امروز جمع‌آوري و به سردخانه برده شده است، اظهار کرد: مقرر شده است تا نمايندگان کشورهاي مختلف امروز براي شناسايي زائران فوت شده خود از سردخانه‌ها بازديد کنند.
وي با بيان اينکه بيمارستان هلال‌احمر ايران در منا به منظور ارائه خدمات درماني بهتر به زائران به‌ طور کامل از زائران آسيب ديده خالي شده است، افزود: بر اين اساس همه زائران نيازمند به خدمات درماني بيشتر به بيمارستان هلال احمر ايران در مکه منتقل شده و در مجموع حدود 60 زائر در اين بيمارستان تحت درمان هستند.
مرعشي با اشاره به اينکه هفت زائر بدحال ايراني در بيمارستان‌هاي سعودي تحت نظر هستند، عنوان کرد: تعدادي از زائران مجروح ايراني نيز در بيمارستان‌هاي سعودي بستري و تاکنون به عللي چون همراه نداشتن کارت شناسايي و... شناسايي نشدند که در اين زمينه هم از شب گذشته در حال شناسايي زائران در 4 بيمارستان سعودي هستيم.
وي تاکيد کرد: تمامي کادر پزشکي هلا احمر ايران در منا و مکه در آماده باش کامل هستند و حتي هر گونه خروج از بيمارستان هلال‌احمر ايران در مکه با اجازه رئيس بيمارستان صورت خواهد گرفت و نگراني براي رسيدگي به زائران وجود ندارد.
رئيس مرکز پزشکي حج و زيارت جمعيت هلال‌احمر با بيان اينکه فردا ظهر زائران پس از اتمام اعمال خود به مکه برمي‌گردند، گفت: کادر درماني هلال احمر ايران نيز فردا شب پس از حصول اطمينان از خروج و شناسايي همه زائران خود به مکه برخواهد گشت.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن